چاپ کد خبر: 124655
6 آبان 1402

این تست شخصیتی را انجام دهید تا ویژگی های منحصر به فرد خود را کشف کنید

آیا شما هم در مورد شخصیت خود کنجکاو هستید؟ انجام دادن این تست شخصیتی می‌تواند به شما کمک کند تا خصوصیاتی چون: نقاط قوت، ضعف، ماهیت، طرز فکر و سبک رفتاری خود را کشف کنید.

درست مانند خیلی چیز ها انحنای کف پا و فاصله بین انگشت ها ، خم یا صاف بودن انگشت شست دست نیز می‌تواند چیزهای زیادی در مورد ویژگی‌های شخصیتی هر شخص را آشکار کند. در اینجا به بررسی شخصیت افراد با شست صاف در مقابل شست خمیده می پردازیم

تست شخصیتی

برای پاسخ به سوال شما، «چطوری فرم انگشت شست خود را بررسی کنیم؟»، شست خود را بالا بگیرید تا متوجه شوید که آیا انگشت شست شما به سمت عقب خم می شود یا خیر.

جواب تست شخصیتی

انگشت شست خمیده

اگر انگشت شست خمیده‌ دارید، نشان دهنده این است که فردی احساساتی و برونگرا هستید. شما معمولا در سازگاری با محیط‌ها و موقعیت‌های جدید به خوبی عمل می‌کنید. همچنین یکی از ویژگی‌های خوب شما همدلی کردن با دیگران است. حتی اگر این همدلی کردن احساسات خودتان را جریحه‌دار کند.

متاسفانه شما بیشتر از اینکه برای خود و احساساتتان ارزش قائل شوید، به احساسات دیگران و نوع رابطه آن‌ها با خود اهمیت می‌دهید.

شما فردی بسیار کنجکاوی هستید و دربرابر مشکلات راه حل‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهید. اگر انگشت شستتان خمیده است، یعنی شما دارای توانایی ذاتی برای ترسیم مسیرهای جدید در زندگی برای رسیدن به اهداف خود هستید.

شما همچنین هنرمند و خلاقید و بسیار در ذهن خود تخیل و رویا پردازی می‌کنید و معمولاً در زمینه‌های هنری، بازیگری، ابراز وجود، تئاتر، ورزش‌های ماجراجویانه موفقیت کسب خواهید کرد. با این حال، ویژگی منفی شما بیش از حد انعطاف پذیر بودن است.

انگشت شست صاف

اگر شست صافی دارید، نشان می‌دهد که کاملاً لجباز و سلطه‌جو هستید. ذهن شما منطقی است و مدام در حال استدلال کردن است. افرادی که شست صافی دارند معمولا به دلیل اقتدار خود تبدیل به رهبرانی شایسته می‌شوند.

به دلیل داشتن ذهن عقلانی می توانید جزییات را مشاهده کنید و به تجزیه و تحلیل اطراف خود بپردازید. شما در روابط با دیگران بسیار مقاوم هستید و فقط در صورتی می‌توانید با سایر افراد مرتبط شوید که گارد خود را بشکنید.

شما فرد بسیار هوشیاری هستید و می‌توانید خطرها را تشخیص دهید. با نزدیکان خود صمیم و خونگرم هستید اما در نظم و فرماندهی با کسی شوخی ندارید. با این حال، ویژگی منفی شما ممکن است تحریک پذیری یا طبیعت عصبانی باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار