چاپ کد خبر: 122284
6 مهر 1402

بازداشت کارمند جهاد کشاورزی حین دریافت رشوه که کارش تغییر کاربری اراضی بود

دادستان شهرستان ری از دستگیری یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری حین دریافت رشوه با ارز دلار معادل ۱۵ میلیارد ریال در جریان عملیات تعقیب و گریز خبر داد و گفت: متهم اقداماتی در زمینه تغییر کاربری اراضی داشته است.

کارمند جهاد کشاورزی

به گزارش اول فارس ، محمد مهدی رحیمی روز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهار داشت: شب گذشته در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات جنوب تهران، پلیس امنیت اقتصادی و دادستانی یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری در جریان تعقیب و گریز دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم امروز تفهیم اتهام می‌شود، اما پرونده این شخص از مدت‌ها قبل در حال رسیدگی بود و مستنداتی در خصوص دریافت رشوه به‌ صورت دلار اثبات شده بود، اما شب گذشته در عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.

وی گفت: گزارش‌هایی از تخلفات متهم در چند مرحله دریافت شده و تحقیقات کامل صورت گرفته که در نهایت متهم در این فقره در حین اخذ مبلغ رشوه که به‌ صورت دلار در حدود مبلغ یک و نیم میلیارد تومان بود، دستگیر شد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: متهم در واحد حقوقی جهاد کشاورزی شهرستان ری اقدامات غیرمجازی در راستای تغییر کاربری اراضی، عوارض و غیره داشته، اما جزئیات این پرونده پس از بررسی اعلام می‌شود.

تغییر کاربری این ۵ گروه اراضی کشاورزی بطور کل ممنوع شد

دستورپخت کوکو مرغ غذای لذیذ و پر طرفدار برای شام یا ناهار فوری

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار