چاپ کد خبر: 122956
13 مهر 1402

اجرای نصف شبی حکم تخریب چند باغشهری در اطراف شیراز ساعت

رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از اجرای احکام قطعی دیوارکشی، ساختمان و محوطه سازی در روستاهای ظفر آباد و دهک این شهرستان خبر داد.

تخریب

به گزارش اول فارس، هادی کوهستانیان گفت: چهارشنبه دوازدهم مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۰ بامداد با دستور قضایی طی اجرای حکم قطعی ماده ۳ در اراضی کشاورزی روستاهای ظفرآباد و دهک شهرستان شیراز، سه مورد تغییر کاربری اراضی به میزان ۱۷۰۰ مترمربع تخریب، قلع وقمع و اعاده به وضع سابق شد.

کوهستانیان در ادامه با بیان اینکه به ‌منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان جلوگیری می‌شود، تاکید کرد: اراضی کشاورزی به عنوان ثروت و امانت جامعه برای نسل‌های آتی است و کسانی که از این ثروت و هدیه الهی استفاده می‌کنند، همواره موظف‌اند از آن به ‌طور صحیح بهره‌‌برداری و در حفظ و حراست از آن برای نسل‌های آینده تلاش کنند.

بیشتر بخوانید:

عکس قدیمی سیاه و سفید از خیابانی در شیراز سال ۱۳۱۰

طرز تهیه مرغ لونگی خوشمزه غذای گیلانی که نهار یا شام نوش جان کنید

با این ۴ روش خط و خش های میز شیشه ای و آیینه خود را به آسانی پاک کنید

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در قالب گشت هم‌پوشان با بررسی مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی و نیز گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۳۱، مزارع و باغ‌ها را رصد می‌کنند و با هرگونه اقدام غیرمجاز برابر قانون برخورد خواهند کرد.

عضو یکی از کانال های خبری اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار