چاپ کد خبر: 75761
4 اسفند 1400

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی و بدون ضامن در بانک کشاورزی+شرایط

بانک کشاورزی یکی از ۱۳ بانک معرفی شده برای پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن است. کارمندان دولتی که متقاضی دریافت وام بدون ضامن از این بانک هستند باید بعضی ویژگی‌ها را داشته باشند.

وام بدون ضامن بانک کشاورزی

به گزارش اول فارس، آن دسته از کارمندان دولت امکان درخواست وام بدون ضامن از بانک کشاورزی را دارند که حقوق بگیر این مجموعه باشند. فردی که حقوق خود را از بانک کشاورزی دریافت می‌کند، وارد مرحله اعتبارسنجی می‌شود. اشخاصی واجد شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن هستند که دارای رتبه اعتباری آ یا بی یا سی از بانک مرکزی باشند.

واجدین شرایط دریافت وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی باید در بانک کشاورزی حساب قرض الحسنه افتتاح کنند. سپس هزینه‌های جانبی مربوط به تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه را به مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بپردازند. طبق اطلاعات وبسایت بانک کشاورزی، میزان سود این تسهیلات ۱۸ درصد تعیین شده است. افراد این امکان را دارند که اقساط وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی را طی ۴۸ ماه پرداخت کنند.

البته این بانک در صورت درخواست وجدان شرایط وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن را هم به آن‌ها پرداخت می‌کند که این تسهیلات تنها در مدت زمان بازپرداخت با وام ۱۰۰ میلیون تومانی تفاوت دارد. مدت زمان پرداخت اقساط وام ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ ماه اعلام شده است.

میزان اقساط وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن بانک کشاورزی چقدر است؟
در صورتی که کارمندان حقوق بگیر بانک کشاورزی، وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی را دریافت کنند، باید ماهیانه ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان قسط بپردازند. کل سود این وام ۴۰ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۸ تومان خواهد بود. وام و سود آن هم در پایان کار ۱۴۱ میلیون و ۴۹ هزار و ۹۹۸ تومان می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بی نام جمعه , ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۵۱

… باد ناسلامتی کشور اسلامی هستین …

Samanehkhodabandeloo پنجشنبه , ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

والا فعلا که ما دوماه ضامنم بردیم کاراهم تموم شده میگن بودجه نداریم وام بریزیم همه زندگی منو بهم ریختن خدا لعنتشون کنه دم عیدی منو آواره دارن میکنن خراب بشه اون بانک کشاورزی که از شهریور پول من تو اون بانک کارکردن باهاش الان موقعه ای ک من لازم دارم وامم رو نمیریزن کسی هم پاسخگو نیست

پابرهنگان تاریخ چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

خجالت بکشید، به جای اینکه به کشاورز وام بدهید تا کشاورزی را رونق بدهدبه کارمند وام می دهید؟

آخرین اخبار