چاپ کد خبر: 136559
18 اسفند 1402

با انتخاب یک نماد در تصویر نیازهای روح خود را دریابید

برخی نماد ها می توانند بسیار قدرتمند باشند و سخنان بسیاری در آنها نهفته باشد.با درک نمادها می توانیم به شناخت های بهتری در زندگی دست یابیم و جهت بهبود زندگی خود از آنها استفاده کنیم.در ادامه برای شما تستی آورده ایم که تنها با انتخاب نمودن یک نماد به نیازهای روح خود پی می برید.

کدام یک از این ۵ نماد را انتخاب خواهید کرد؟

تست شخصیتی

۱-نماد شیر

شیرها نماد خورشید و نیاز شما به کنترل سرنوشتتان هستند.

اگر شیر را انتخاب کردید، احتمالاً باید از چیزی که با تلاش بسیار ساخته اید فرار کنید. شیر نماد خورشید، منبع نهایی قدرت است. از این رو، شیر برابر است با تسلط. شما بهترین کاری را که می توانستید انجام داده اید تا زندگی ای را که دارید بسازید. اما اکنون احساس می کنید تحت سلطه مسئولیت های آزاردهنده خود هستید. از این رو، شما متعجب هستید که آیا باید راه دیگری را امتحان کنید. مسیر دیگری از زندگی…

راه رهایی: آیا زندگی فعلی شما بیش از حد شما را آزار می دهد؟ یا لازم است یک بار دیگر هوای آزادی را تنفس کنی؟ آیا اگر فرصتی داشتید مسیر دیگری را در زندگی انتخاب می کردید؟ دلیلی وجود دارد که چرا کاری را انجام دادید. هنگامی که این را پذیرفتید، خواهید دید که می توانید به طور موثر راه هایی برای مدیریت مسئولیت های خود بیابید.

پیشنهاد: با انتخاب های خود صلح کنید زیرا این شما هستید که آنها را انجام داده اید. خرد شما نیز در حال تکامل است. بنابراین، اگر می خواهید آزاد شوید، می توانید. سرنوشت همیشه در دستان شماست.

۲-نماد ساعت شنی

ساعت شنی نمادی از اجتناب ناپذیری، دایره زمان است.اگر ساعت شنی را انتخاب کرده اید، احتمالاً احساس می کنید در زمان به دام افتاده اید. زمان برای شما در گذشته به دلیل یک تجربه غم انگیز یا اتفاق دردناک متوقف شده است. از این رو احساس می کنید کم کم در حال غرق شدن هستید، بدون انرژی و انتظار دارید اتفاقات اجتناب ناپذیر رخ دهد.

راه رهایی: پیری نیز بخشی از زندگی و مرگ است. همه ما به دنیا می آییم، بزرگ می شویم و می میریم. با این حال این چیزی نیست که ما باید از آن ترس داشته باشیم. با زمان صلح کنید. اگر می توانید، با گذشته نیز صلح کنید. این چیزی است که شما را به کسی که در حال حاضر هستید تبدیل کرده است. شما خیلی قوی تر از قبل هستید.

پیشنهاد: سعی کنید از این به بعد بهترین تصمیم ها را بگیرید. در زمان حال زندگی کنید. شما توانا هستید. زمان دوست شماست

۳-نماد ماه

ااگر ماه را انتخاب کردید، قلبت میدان جنگ است. چیزی که در اعماق وجود شما قوی است نمی تواند به شما اجازه خوابیدن دهد. احتمالاً این نیرو به تازگی بیدار شده است و شما را نیز شب ها بیدار نگه می دارد. این احساس پنهانی که شما را تمام شب بیدار نگه می دارد چیست؟ آیا خشم، نفرت، خشم یا فقط اشتیاق است؟

راه رهایی: روح شما نیاز به یافتن آرامش دارد. بهترین راه برای دستیابی به آن قرار دادن این احساسات در معرض نور خورشید و تصدیق وجود آنهاست. پذیرش آنها آغاز است. رازداری چیزی است که احساسات تاریک را بسیار قدرتمند می کند. هنگامی که آنها افشا می شوند، دیگر تأثیر زیادی بر ما ندارند.

پیشنهاد: یاد بگیرید که احساسات خود را بیان کنید. پنهان کردن یا سرکوب آنها به شما آسیب می رساند.

۴-نماد کلید

کلیدها همیشه با درک ما در مسیر زندگی مرتبط بوده اند.اگر کلید را انتخاب کردید، روح شما به شدت به پاسخ نیاز دارد. مسیری که می روید باعث شده است که هر چیزی را که زمانی غیرقابل انکار می دانستید زیر سوال ببرید. ممکن است ندانید کجا را نگاه کنید یا ممکن است از جستجو خسته شده باشید. در یک نقطه، شما احساس می کنید که در حال حاضر هیچ چیز برای شما جالب نیست. همچنین ممکن است احساس بی حوصلگی کنید.

راه رهایی: اکنون زمان آن است که حقیقت مانند خورشید بدرخشد. کلید نشان دهنده تمایل شما برای باز کردن دروازه های قلمروها و مسیرهای دیگر است. علاوه بر این، کلید تجلی روح شماست تا به شما کمک کند از زندگی فعلی خود فراتر رفته و به دنبال هیجانات و تجربیات بیشتری باشید.

پیشنهاد: راهی برای سفر پیدا کنید. این به شما کمک می کند با افراد دیگر ملاقات کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. اراده خود را برای ماجراجویی دوباره فعال کنید.

۵-نماد دست خمسه

دست خمسه (Hand Hamsa) با محافظت از نیروهای شیطانی مرتبط است.اگر خمسه یا پنجه را انتخاب کرده اید، احتمالاً هدف جادوی شیطانی قرار گرفته اید. روح شما تشنه آزادی است. ممکن است قبلاً متوجه علائم عجیب و غریبی شده باشید که سعی می کنند در مورد این وضعیت به شما هشدار دهند.

راه رهایی: عارفان هندی به ما می گویند که آزادی، حتی در تاریک ترین زمان ها، در دستان ماست. این ما هستیم که به دام افتادیم و همیشه به ما بستگی دارد که خود را آزاد کنیم. برای انجام این کار، باید خود را در آغوش بگیریم و ببخشیم. این عشق روح ما را که قدرت نهایی ماست، تقویت می کند.

منبع: ستاره

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار