چاپ کد خبر: 111871
26 اردیبهشت 1402

ببینید| توقیف خودرو ” مردان قمه کش ” جاده صدرا- شیراز حتی با تعویض پلاک !

توقیف شد

خودرو متخلف در بلوار صدرا توقیف و روانه پارکینگ شد/ سرنشین خودرو که قمه کشی کرده بود به مرجع قضایی معرفی گردید
به گزارش اول فارس ، رئیس پلیس راهور استان فارس در این خصوص اعلام کرد: روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده و در آن فیلم یک دستگاه خودرو پژو پارس مشاهده می شود که در بلوار صدرا به سمت شیراز با حرکات مارپیچ و خطرناک ضمن راهبندان اقدام به قمه کشی توسط سرنشین جلو کرده و باعث نگرانی شهروندان شده بود که بلافاصله شناسایی و توقیف این خودرو متخلف در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

لینک کمکی جهت مشاهده بیشتر

سرهنگ صادق سلیمی اظهار داشت . با اقدامات فنی و تلاش ماموران پلیس راهور مرکز استان این خودرو متخلف شناسایی و علی رغم اینکه برای فرار از قانون و فریب پلیس اقدام به تعویض پلاک کرده بود توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد . همچنین درخصوص رفتارهای نامتعارف و خلاف قانون (قمه کشی) سرنشین خودرو و راننده پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس راهور استان تاکید کرد خیابان عرصه تخلیه هیجانات و رفتارهای خلاف مقررات و خطر آفرین نیست و قطعا با رانندگان متخلف که بخواهند جان دیگر رانندگان و عابرین پیاده را به خطر بیاندازند. برابر قانون و به شدت برخورد خواهد شد.

در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی حاوی راهبندان و حرکات مارپیچ توسط سرنشینان یک خودرو پژو پارس مشکی و نشان دادن قمه در جاده شهر جدید صدرا به سمت شیراز منتشر شده که پلیس اعلام کرد بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش اول فارس، فیلمی کوتاه حاوی حرکات نمایشی و مارپیچ همراه با رقص دست با قمه و راهبندان توسط سرنشینان این خودرو در جاده صدرا به سمت شیراز امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در فضای مجازی منتشر شد.

این کلیپ واکنش های منفی بسیاری را از سوی کاربران شبکه های اجتماعی در پی داشته است.بسیاری از کاربران خواستار برخورد شدید با این نوع رفتارهای ناهنجار که امنیت روانی جامعه را به خطر خواهد انداخت، شدند.

جانشین معاونت اجتماعی و مسئول روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس در این باره بیان کرد: بعد از انتشار این کلیپ سریعا دستور پیگیری و بررسی موضوع به صورت ویژه به فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز ارجاع شده است.

حمید افرامن افزود: همه افرادی که امنیت روانی جامعه را به بازی می گیرند مطمئن باشند که این رفتار هنجارشکنانه آنها از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و قطعا با این گونه مسایل به صورت جدی و قاطع برخورد خواهد شد.

این مطالب را هم بخوانید:

محبوب ترین نام های دخترانه و پسرانه در بین مردم استان فارس

فال روزانه|فال حافظ امروز ۳۰ اردیبهشت با تفسیر زیبا و دقیق/دنیا وفا ندارد ای نور هر دو دیده

سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

احسنت به نیروی انتظامی دورود بر شما مقامات مسئول.

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

درود و هزاران احسنت و آفرین بر پلیس عزیز جان برکف و کلیه ی عوامل انتظامی که زندگی خودشان را وقف خدمت به مردم نموده اند . اجر همگی با خدا

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

برای این‌ها عنوان مرد مناسب نیست باید گفت نامردان قمه‌کش!

محمد سه شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

باسلام بنده خودم اون روزتوجاده بودم واقعا ترسیده بودم زن بچه هم باهام بود.واقعا اینا راسنگ ساربکنید اعدام کم هست. ممنون هستم که حداقل یه اسایش یه ارامش داریم. دست پلیس دردنکنه. مدیون پلیس هستیم

اکبر زاده سه شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

درود بر رسانه خوب اول فارس که ما را از نگرانی درآورد…خیلی فیلم بدی بود…بدتر از همه احساس ناامنی است

سعید سه شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

دست نیروی انتظامی درد نکند باید این افراد را سر جایشان نشاند فقط چند روز جلب و زندان کافی نیست اینا را بفرستید … تهران تا خوب ازشون پذیرایی بشود درود بر ماموران و حافظان امنیت

مازندران سه شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

شیرازیاکجو بودن اینا هم رو کار اومدن؟

علی یار سه شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

در.د بر پلیس مقتدر فارس

ناشناس سه شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

احسنت به پلیس خدا قوت

آخرین اخبار