چاپ کد خبر: 116004
15 تیر 1402

برخی خانواده‌ها توان خرید یک مرغ در ماه را هم ندارند

عده ای از خانواده ها توان خرید یک مرغ در ماه را هم ندارند، این انتظار وجود دارد که مجموعه های مختلف از جمله شهرداری به حاشیه شهر رسیدگی بیشتری کنند.

محی الدین حائری طاهری

به گزارش اول فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در بنیاد غدیر استان فارس برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار کرد: اینکه یکی از حلقه های گمشده جامعه امروز تبیین غدیر است، اضافه کرد: برگزاری ویژه برنامه های در ارتباط با غدیر باید افزایش پیدا کند، باید ابعاد مختلف غدیر بیان شود؛ اگر غدیر معرفی نشود عاشورا معرفی نخواهد شد؛ عاشورا زمانی به طور کامل معرفی می شود که غدیر به خوبی تبیین شود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: به مسئله حاشیه شهر و روستاها کمتر توجه کرده ایم،در حالی که روستائیان عزیز ما با امکانات اندک پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

سید محی الدین طاهری یادآور شد: در حاشیه شهر شیراز هنوز برخی امکان پرداخت هزینه تاکسی و اتوبوس برای حضور در جشن های مذهبی را ندارند؛ اخیرا اعلام کردیم که برخی از مردم توان خرید میوه تابستانه را ندارند، امروز هم اعلام می کنیم میوه که هیچ، عده ای از خانواده ها توان خرید یک مرغ در ماه را هم ندارند، این انتظار وجود دارد که مجموعه های مختلف از جمله شهرداری به حاشیه شهر رسیدگی بیشتری بنمایند.

وی در خصوص مساجد نیز گفت: برخی مساجد حاشیه شهر امام جماعت ندارند چراکه امکانات و بودجه ای ندارند؛ شهرداری با توجه به بودجه فرهنگی برای مساجد حاشیه شهر باید تدابیری بیندیشد.

وی اظهار کرد: موضوع حجاب را می خواهند دو قطبی کنند، دشمنان در صدد هستند تا یک خانم چادری را در پاساژها و مراکز تجاری راه ندهند؛ باید آرام آرام با توسعه و اخلاق موضوع حجاب را درست کرد، رفتار با اخلاق می تواند موضوع حجاب را درست کند.

سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 ورود به کانال تلگرام 

 ورود به کانال واتساپ 

 ورود به کانال ایتا

 ورود به کانال سروش 

ورود به کانال روبیکا

 ورود به کانال بله 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۳

بنده خدا صحبت از گرانی ووووو میکنه ولی مسؤلین به حرفاش اهمیت نمیدن

محمد شنبه , ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۰

فکری کنید گفتن جه فایده؟

داریوش شنبه , ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۰۷

حاج آقا بنده ۶۰ سال بیشتر دارم و حدود۱۰ الی ۱۵ سال راننده تاکسی هستم ،۱۰ الی ۱۲سال پیش تا حالا هم همین بانوان محترم و دختر ها،به صورت چادر با حجاب و نیمه حجاب با مقنعه و روسری وشال یا حتی بی حجاب کامل در کشور دیده می‌شدند و حتی در اکثر شهرها و هیچ بحث و درگیری به این شدت نبود ،اما نمی‌دانم دشمن با چه نقشه وکلک و ترفندی سال ۱۴۰۱ به اسم حجاب و …برای مملکت مشکل ساخت و ملت و حکومت را در این تله گرفتار کرد،دشمن خواست از این آب گل آلود ماهی بگیرد …

داریوش شنبه , ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۳۷

نگفتند شما و یک عده خاص نمی‌توانند مرغ کیلویی ۱۰۰ هزار تومان بخرند فرمودند اکثر ملت توان خرید مرغ ندارند نه شما و امثال شما ،شما جدا از ملت ایران و مملکت ایران هستید ،البته اگر این گرانی مرغ و گوشت وبرنج و مسکن (آجر و سیمان و آهن آلات و میلگرد داخلی )هم نگوید تقصیر آمریکا و اسرائیل و اروپا است.از بیسوادی عوامل اقتصادی است .

منصور شنبه , ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۳۷

والا شما چتونه..کیفتون روبراه است…هر شب اینجا و اونجا مهمانی…من در دو ماه گذشته چیزی بنام مرغ یا گوشت نتوانستم بخرم… خب آقای رئیسی تو که قرار بود حامی محرومان باشی…قربون همون روحانی برم…آقا شما ما را نیست و نابود کردی…که

ناشناس شنبه , ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۲

من یک کارمندم به همون خدا توان خرید مرغ ندارم

esmail جمعه , ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

بخاطر مرغ توی مازندران آدم کشته شده…واقعا .. بر این .. که مدیریت درستی توی هیچ هیچ ارصه ای ندارد…تنظیم بازار موجود نیست،بعدش ابراهیم رییسی دلش خوشه رییس جمهور هست

اکبر صلواتی پنجشنبه , ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

کی گفته مرع نمیشود خرید؟ سیاه نمایی تا چقدر؟ خودم هر روز میرم مرغ بخرم ده ها نفر را می بینم دارند میخرند…از شما بعیده…اونم روز عید غدیر…پس اینا که مرغ می خرند از مریخ آمدند

آخرین اخبار