چاپ کد خبر: 118135
19 مرداد 1402

بهترین باربری شیراز کدام است ؟

برای خدمات باربری شیراز به کدام مجموعه اعتماد کنیم ؟ کدام باربری کمترین قیمت را ارائه می دهد ؟

به گزارش اول فارس ، شاید برای شما نیز این ۲ سوال پیش آمده باشد و همچنان جواب مناسبی برای آن پیدا نکرده باشید . از آنجا که مجموعه ها و افراد غیر متخصص و بدون مجوز به صورت واسطه ای در حال انجام خدمات باربری شیراز هستند و مشکلات زیادی برای هموطنان گرامی ایجاده کرده اند قصد داریم در این مقاله یکی از بهترین شرکت های باربری شیراز را به شما عزیزان معرفی نماییم تا محموله های خود را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت به همه نقاط کشور و استان فارس ارسال نمایید.

متاسفانه با وجود مجموعه هایی که به صورت واسطه ای اقدام به ارائه خدمات باربری شیراز می نمایند مشکلات زیادی برای هموطنان گرامی ایجاد شده است که برای حل آن می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برای خدمات باربری شیراز مهمترین موضوع هزینه ها و ارائه خدماتی سریع و ایمن است که برای تجار و کارخانجات و خصوصا افرادی که قصد ارسال محموله های شخصی را دارند بسیار مهم است . مجموعه آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های باربری در کشور به صورت همه روزه برای باربری شیراز انواع خودروهای باربری با بهترین و کاملترین بیمه نامه را در اختیار شما قرار میدهد .

شما عزیزان می توانید از هر نقطه ای از شیراز و هر شهری در استان فارس درخواست خدمات باربری و انتقال کالاهای مختلف را از طریق آنی بار ثبت نمایید و در اسرع وقت محموله های خود را منتقل نمایید.

باربری شیراز با انواع خودروی باری

خدمات باربری شیراز آنی بار چیست ؟

از آنجایی که مجموعه آنی بار یکی از قدیمی ترین شرکت های باربری در شیراز و استان فارس می باشد ، همه روزه بهترین خدمات را با کامل ترین طیف در اختیار شما قرار میدهد. از طریق خدمات باربری شیراز آنی بار امکان انتقال انواع کالاهای تجاری و صنعتی فراهم است که برخی از این کالاها به صورت زیر می باشند :

  • حمل و نقل لوازم خانه و اثاثیه
  • انتقال دستگاه های صنعتی
  • ارسال کالاهای تجاری
  • حمل مصالح ساختمانی مانند سنگ و بل.ک
  • حمل و نقل آهن آلات
  • انتقال ماشین آلات کشاورزی و راهسازی

از طریق خدمات باربری شیراز آنی بار امکان انتقال محموله های متنوع به دلیل تجربه و سابقه طولانی در این مجموعه فراهم می باشد . اگر قصد ارسال بار به شهرستان را دارید می توانید با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید و بهترین باربری شیراز را تجربه کنید.

باربری شیراز با انواع خودروی باری

برای ارائه خدمات حمل و نقل بار و کالا و باربری شیراز  ، خودروهای باری متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک از انها برای انتقال نوع خاصی از کالا مناسب هستند . آنی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری در شیراز امکان انتقال محموله در ابعاد و تناژ متفاوت را برای شما فراهم نموده است و همین موضوع سبب شده است که طیف گسترده ای از انواع کالا قابل ارسال باشند.

خودروهای باربری آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / ۹۱۱)
  • انواع تریلی ( بغلدار / کفی / چادری )
  • انواع خاور ( مسقف / روبار )
  • نیسان بار

مجموعه آنی بار بر اساس شرایط محموله های شما مناسب ترین خودروی باری را در اختیارتان قرار میدهد تا در کمترین زمان ممکن انتقال محموله های خود را انجام دهید. قبل از ثبت سفارش نیز می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان بهترین خدمات را با کمترین هزینه ثبت سفارش کنید.

حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه در باربری شیراز آنی بار

بهترین خدمات باربری شیراز با انواع کامیون

کامیون ها برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل توان بالایی که در انتقال محموله ها دارند امکان ارسال محموله ها در اسرع وقت و در حجم زیاد را فراهم می نمایند. در شرکت باربری آنی بار انواع کامیون ها از نقاط مختلف کشور در اختیار شما قرار میگیرند تا ارسال بار به شیراز به صورت سریع و تخصصی انجام گیرد . کامیون های زیر را می توانید ثبت سفارش کنید:

  • کامیون ۱۰ تن یا کامیون تک
  • کامیون ۱۵ تن یا کامیون جفت
  • کامیون ۹۱۱ یا کامیون ۵/۵ تن

آنی بار با ارائه خدمات باربری شیراز با انواع کامیون ها امکان بارگیری و انتقال کالاهای مختلف را از هر نقطه ای برای شما فراهم می نماید. کامیون ها یکی از بهترین خودروهای باری هستند که انتقال کالاهای تجاری و صنعتی در حجم بالا را برای شما فراهم می نماید.

حمل بار با کامیون به صورت همه روزه برای همه نقاط کشور انجام خواهد شد و فقط کافیست با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید.

بهترین خدمات باربری شیراز

بهترین خدمات باربری شیراز با انواع تریلی

تریلی های یکی از بهترین خودروهای باربری هستند که برای انتقال حجم زیاد کالا و محموله ها مورد استفاده قرار میگیرند. آنی بار برای باربری شیراز به همه نقاط کشور از انواع تریلی نیز استفاده می نماید و از آنجایی که تریلی های آنی بار قابلیت بارگیری تا ۲۴ تن را دارند می توانید حجم زیادی از انواع کالا را بارگیری نمایید.

در باربری شیراز آنی بار تریلی ها به صورت زیر می باشند :

  • تریلی کفی
  • تریلی چادری
  • تریلی کمرشکن
  • تریلی یخچالدار
  • تریلی کمپرسی

برای خدمات باربری شیراز تریلی ها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار دارند تا بارگیری و انتقال محموله ها در امنیت کامل انجام شود . حمل بار با تریلی تخصص مجموعه آنی بار است و با بهترین کیفیت به صورت همه روزه از همه نقاط استان فارس انجام میشود.

باربری شیراز با نیسان وانت

یکی از خودروهایی که برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد نیسان وانت است . این خودروی باربری امکان بارگیری محموله ها تا ۲ تن را دارد و در اسرع وقت محموله های شما را منتقل می نماید .

در خدمات باربری شیراز آنی بار ، از نیسان وانت برای ارسال بار به شیراز فقط از مبداء تهران استفاده میشود . این خودروی باربری نیز به صورت کامل تحت پوشش قرار خواهد گرفت و ایمنی محموله های شما تضمین می شود.

اگر قصد دارید باربری شیراز را با نیسان وانت انجام دهید فقط کافیست با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید.

حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه در باربری شیراز آنی بار

یکی از مهمترین خدماتی که مجموعه آنی بار در اخیتار شما قرار میدهد حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه است که از همه نقاط استان فارس و خصوصا شیراز انجام خواهد شد.

برای باربری شیراز و انتقال اثاثیه از کامیونت مسقف سایز بزرگ استفاده میشود که امکان بارگیری حجم زیادی از انواع اثاثیه را برای شما فراهم می نماید.

علاوه بر این ، خدمات حمل اثاث با استفاده از کارگران آموزش دیده و متخصص انجام میشود و برای انتقال محموله های شما از بهترین بیمه نامه نیز استفاده می شود . اثاثیه شما بر اساس میزان ارزش اعلامی توسط شما تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

برای ثبت سفارش باربری شیراز و حمل اثاث منزل می توانید با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید.

بهترین بیمه نامه برای باربری شیراز

برای خدمات باربری شیراز میتوانید با خیال آسوده محموله های خود را به آنی بار واگذار کنید. مجموعه آنی بار با استفاده از بیمه نامه کامل و تخصص برای انتقال محموله های مختلف شما این اطمینان را ایجاد می نماید که محموله ها در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت منتقل شوند.

هرگونه خسارتی که در اثر مواردی مانند آتش سوزی ، سرقت و تصادفات ایجاد شود به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه باربری شیراز آنی بار می باشد . علاوه بر این ، برای کاهش هزینه های شما در خدمات باربری شیراز بیمه نامه تا سقفی مشخص به صورت رایگان ارائه میشود . به عنوان مثال ، برای باربری تهران به شیراز تا ۱۰۰ میلیون تومان بیمه به صورت رایگان انجام میشود.

ثبت سفارش و مشاوره رایگان برای باربری شیراز

اگر قصد ارسال بار به شیراز یا انتقال آن از شیراز به سایر شهر های کشور را دارید می توانید از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ با کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار به صورت همه روزه مشاوره نمایید.

مشاوران مجموعه در انتخاب خودروی باربری ، زمان انتقال محموله ، میزان بیمه نامه و . . . اطلاعات و همکاری کامل را با شما عزیزان خواهند داشت. اگر برای باربری شیراز به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید به وبسایت   anibar.net نیز مراجعه نمایید.

حمل بار بین شهری آنی بار به صورت حرفه ای از اولین تماس تا لحظه تحویل محموله در کنار شما عزیزان است.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محسن مدد پنجشنبه , ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

تریلی یخچال دار لازم دارم ردزانه

آخرین اخبار