چاپ کد خبر: 134305
25 بهمن 1402

به متولدین این ۵ ماه زیاد اعتماد نکنید!

اصل هر چیزی در همه رواط اعتماد است و هرکسی باید بتواند به طرف مقابل خود اعتماد کند.در غیر این صورت با مشکل مواجه می شود.برخی بر این باورند که ماه تولد افراد خیلی چیز ها را راجع به آنها مشخص می کند و خب میزان معتمد بودن دیگران نیز چیزی است که ما تولد فرد می تواند آن را مشخص کند.در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم به افراد متولدین کدام ماه ها نباید زیاد اعتماد کنید.

غیر اعتماد ترین ماه ها

۱-اردیبهشت

اگر بحث منفعت وسط باشد، نمی توان به اردیبهشت ماهی ها اعتماد کرد تا همیشه نیازهای شما را درک یا به نفع شما فکر کنند. آنها واقعاً دوست دارند همراه و کنار شما باشد، اما برایشان مهم است که خودشان را در اولویت قرار دهند؛ یعنی اگر بین شما و خودشان بخواهند یکی را انتخاب کنند، آن شخص قطعا شما نیستید برای همین نمیتواند منفعت خود را فدای شما کند از این رو اغلب او را غیرقابل اعتماد فرض میکنند. با این وجود، جالب است بدانید که اردیبهشت ماهی ها، اگر حس کننده از اعتمادشان سوء استفاده شده، هرگز با شما سازش نخواهد کرد.

۲-خرداد

«مصاحبه درباره‌ی جوزا بـه این شکل خنده‌دار اسـت، زیرا آن ها شهرت کمترین اعتمادی را در بین همه ی نشانه‌های‌ زودیاک دارند. “انها قادرند دو حقیقت را هم زمان در درون خود نگه دارند و دائماً برای خود و دیگران وکیل مدافع شیطان بازی می کنند.” بـه همین دلیل، خرداد «مشهور بـه دوقلوها» اغلب “دو چهره” نامیده می شود. اگر چه این علامت می تواند دوگانه باشد، اما همیشه قصد آن ها این نیست.

در عوض، این عشق و نیاز انها بـه تغییر اسـت کـه انها را کمتر قابل اعتماد می کند. بـه عنوان مثال، ممکن اسـت با دوست خردادی خود برنامه ریزی کرده باشید کـه در عرض دوهفته بـه ساحل بروید، اما شب قبل از سفر شـما، آن ها ممکن اسـت تصمیم بگیرند کـه کنسرتی در شهر برگزار شود کـه دوست دارند در عوض ان را ببینند. این بـه طور قابل درک می تواند مانند یک خیانت باشد، اما خرداد سرگردان ان را اینطور نمیبیند.

۳-مهر

نشانه تعادل و انصاف اسـت، اما از قضا، این الزاماًً معادل قابل اعتماد بودن نیست. «انها نشانه ای هستند کـه دو طرف یک بحث را میبینند. آن ها همیشه نظر دیگران را می‌پرسند و گاهی اوقات این نظرات را بر نظرات خود ترجیح می دهند.» این امر تجزیه و تحلیل انچه کـه یک مهر واقعاً بـه ان اعتقاد دارد و انچه کـه فقط یک فکر برگشته اسـت را دشوار می کند.

بنابر این اینطور نیست کـه انها اساساً غلط باشند، اما همیشه مستقیم شلیک نمی‌کنند. [اما] هنگامی کـه از ان بیرون آمدند، رابطه بسیار نزدیکی با حقیقت دارند. مهر کـه در باورهای خود ثابت قدم باشد و با خود صادق باشد، در مقابل دیگران نیز همین رفتار را خواهد داشت.

۴-آذر

همیشه نمی توان روی قول یک آذر ماهی حساب کرد، پس اگر او به شما قولی داد و سپس انجامش نداد، تعجب نکنید. از این لحاظ او قابل اعتماد نیست زیرا برای رسیدن به اهدافش هر کاری که از دستش بر می‌آید انجام می‌دهد و همین حقیقت پنهان شخصیت آذر ماهی هاست که بایستی مانع از اعتماد بی اندازه شما به آنها شود.

۵-اسفند

در اصل، اسفند های‌ دلسوز همیشه درکنار شـما خواهند بود. با این حال، رساندن انها بـه موقع در آنجا داستان متفاوتی اسـت. از نظر مسائل عملی قابل خاطرجمعی، آن ها همیشه در زمان نیاز در مکان مناسب نیستند. “اما از نظر وفاداری و احساسی، آن ها همیشه درکنار شـما خواهند بود.”

افراد این علامت تمایل بـه خلاقیت دارند و دیدگاهی رمانتیک بـه زندگی دارند، بنابر این در جایی کـه بهمن تصویر دقیقی از یک موقعیت ترسیم می کند، اسفند ها احتمالاً تفسیر پیکاسو را از ان ارائه می دهند. «خارج از آب، انها [کمترین] قابل اعتماد هستند، فقط بـه این دلیل کـه در دنیای کوچک خودشان هستند.»

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار