چاپ کد خبر: 133067
11 بهمن 1402

تاکید استاندار فارس بر لزوم پاسخگویی ادارات به مراجعات مردم و شهروندان

ارباب رجوع

 استاندار فارس، با بیان اینکه مشکل مردم به ما ربط دارد گفت: نباید اجازه دهیم که مردم در پیگیری کارهای خود و مراجعه ای که به دستگاه های مختلف دارند دچار سرگردانی شوند.

به گزارش اول فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در نشست مشترک مدیران بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان در شیراز افزود: در آخرین بازدید سرزده‌ای که از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان داشتم با این سوال مواجه شدم که اگر فردی به سازمانی مراجعه کند، پاسخ سوالات احتمالی خود را چگونه و از کجا باید دریافت کند؟

وی ادامه داد: بر همین اساس در نامه ای که به دستگاه های استان ابلاغ کردیم تاکید شد که این مساله رسیدگی و رفع شود و بازرسی استانداری را هم موظف کردیم که موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب رصد کند.

او اظهار کرد: قطعا اگر در دستگاه ها و ادارات بتوانیم به درستی پاسخگوی مراجعان باشیم اکثر آنها از پاسخی که دریافت می کنند رضایت خواهند داشت.

استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم ایجاد دفتر ارتباط با مردم در دستگاه ها افزود: باید در ادارات بنرها و پوسترهایی نصب شود تا مراجعه کننده بداند برای دریافت پاسخ سوال و خواسته خود باید به کدام بخش مراجعه کند.

ایمانیه ادامه داد: هنگامی که در دفتر ارتباط با مردم افراد با تجربه، آگاه، با انگیزه و مسلط به قوانین سازمان حضور داشته باشند مشکلات مردم به سرعت رسیدگی و رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: این دفاتر باید بکوشند که مشکل شهروندان را یا در سازمان خود یا با ارتباط گیری با سازمان ثالث رفع کنند و اگر آن مشکل همچنان باقی بود موضوع توسط مدیر مجموعه و در نهایت در میز خدمت ماهیانه که در مسجد وکیل شیراز با حضور تمام مدیران کل برگزار می شود طرح و بررسی شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

باهر پنجشنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

حدود چهل روز پیش به مرکز اسناد و املاک شیراز روبروی… طبقه دوم جهت بررسی نهایی ساختمان برای صدور سند رفتم و بعداز تکمیل مدارک در پاسخ من گفت حداکثر یک هفته تا ده روز این کار انجام میشود ولی اکنون با پیگیریهای مکرر توسط چند نفر هیچ‌اقدامی نکرده است.هم صاحب ملک و هم سازنده و هم ما افراد پیش خرید کننده آپارتمان پیگیری کرده ایم.

آخرین اخبار