چاپ کد خبر: 108071
12 فروردین 1402

تردد این وسایل نقلیه روز ۱۳ فروردین در جاده های فارس ممنوع است

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت روز طبیعت و همچنین محدودیت های ترافیکی در این روز خبر داد.

به گزارش  اول فارس ،  سردار یوسف ملک زاده در این باره گفت: در راستای روان سازی ترافیک و پیشگیری از حوادث جاده‌ای، ماموران پلیس با استقرار در محورهای مواصلاتی و مسیرهای منتهی به تفرجگاهای استان، محدودیت هایی را در روز ۱۳ فروردین اجرایی خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز طرح ترافیکی از ساعت هفت صبح روز طبیعت،افزود: از این ساعت به بعد از خروج موتورسیکلت و همچنین وانت بار و یا کامیون هایی که در قسمت بار اقدام به سوار کردن مسافر کرده اند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه همه تمهیدات و تدابیر لازم، برای استقرار امنیت مطلوب و برای اینکه شهروندان در سطح استان بتوانند روز طبیعت آرامی را سپری کنند، اندیشیده شده است، گفت: در این راستا از سیستم های پایش تصویری و تجهیزات هوشمند و گشت های پیاده، موتوری و خودرویی پلیس در نقاط مختلف شهرها و حاشیه پارک ها، باغ ها و تفرجگاه ها استفاده خواهد شد.

سردار یوسف ملک زاده افزود: از مردم و مسافران نوروزی تقاضا داریم که زمان سفر خود را مدیریت کنند، بازگشت خود را به ساعت های پایانی موکول نکنند و از عجله و شتاب بی مورد در هنگام رانندگی خودداری کنند.

وی گفت: همه تلاش ها صورت گرفته تا امنیت خوبی را برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم آوریم و امیدواریم مردم در سایه چتر امنیت پلیس، روز شاد و بانشاطی در ۱۳ فروردین تجربه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: به شهروندان توصیه می کنیم هنگام ترک منازل خود نسبت به بسته بودن تمامی راه های نفوذ سارقان به منزل اطمینان حاصل کرده و از نگهداری طلاجات و وجوه نقد در منازل خودداری کنند.

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در جاده‌های فارس

رئیس پلیس راه‌های فارس گفت:تردد کامیون‌ها فردا ۱۳ فروردین از ساعت ۷ صبح در جاده‌های استان ممنوع است.

بر اساس این گزارش ، سرهنگ دهقانی افزود: با توجه به حجم تردد خودرو‌ها در تمامی محور‌های استان، فردا ۱۳ فروردین ماه از ساعت هفت صبح تا عادی شدن عبور و مرور در جاده‌ها محدودیت ترافیکی برای تردد کامیون‌ها بجز کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی اعمال می‌شود.

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سیدجلال میرباقری یکشنبه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

سلام خوبی امیدوارم سلامت باشید

امین رضایی یکشنبه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

احسنت و درود خداوند بر شما

ناشناس یکشنبه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۴

حالم خوب نیست!
خجالت می‌کشم  از همکارم و رفیقم و هم سابقه ام که قرار است به خاطر یک  قانون ناقص و اجرای بد آن  و سلیقه شخصی که فاقد رتبه یا رتبه یک شده است  هیچ معوقاتی برایش واریز نشود.
چه بسا شایسته تر از من حقیر بوده اند که رتبه بالا کسب کرده ام.

این پول مانند زهرمار برایم است وقتی همکارم دستش خالی است و بی نصیب.

حق دوستان و همکارانم‌ چه میشود ؟
آن زمان که رتبه‌ واقعی شان مشخص شد ؟
آن زمان که دلار صد هزار تومان را رد کرد ؟

امثال مرا ببخشید همکارانم که همیشه به فکر خودمان بودیم غافل از اینکه خوشحالی و خوشبختی امری جمعی است.

به حد کافی از تبعیض برون سازمانی رنج می‌بردیم تبعیض درون سازمانی هم بین مان ایجاد کردند.

بس است دگر!
ارسالی همکار

آخرین اخبار