چاپ کد خبر: 121601
30 شهریور 1402

با این تست تصویری دلیل ناکامی تان در روابط عاشقانه را پیدا کنید

آیا در روابط عاشقانه‌ تان به مشکل میخورید و به دنبال پاسخی برای سوال هایتان به آن هستید؟  تست شخصیتی جالب زیر به شما کمک می‌کند تا مشکل را ریشه‌یابی کنید. در ادامه این مطلب با اول فارس همراه باشید.

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا به نظر می‌رسد عشق واقعی و پایدار از شما فرار می‌کند؟این تست شخصیت را انجام دهید تا دلیلش را بفهمید.

در تصویر زیر اول چه چیزی می‌بینید؟

تست شخصیت

اگر پیرمرد اول چشمانتان را گرفت…

اگر چشمان شما برای اولین بار در این تست شخصیت به سمت پیرمرد کشیده شد، این نشان دهنده یک رابطه پیچیده با گذشته شما است. شما مانند یک باغبان کارکشته به عشق نزدیک می‌شوید، اینطور نیست؟

شما به هر رابطه‌ای به عنوان یک بذر نگاه می‌کنید. با گذشت زمان، شما معتقدید که در حال پرورش یک باغ سرسبز هستید که سرشار از خاطره عشق‌های گذشته است. در اصل دیوارهایی با آجرهایی ساخته‌اید که از تجربیات گذشته ساخته شده‌اند. این دیوارها ممکن است به شما احساس امنیت بدهند، اما از عشقی که به دنبال آن هستید نیز جلوگیری می‌کنند.

شما به دلیل ضربه‌هایی که در روابط قبلی خورده‌اید؛ آنقدر در عشق محتاط شده‌اید که ریسک کردن برایتان درست شبیه به این است که شمشیر به دست کسی بدهید، که به شما صدمه بزند.

عشق را با آغوش باز در آغوش بگیر، نه با مشت‌های گره کرده.

اگر پرندگان ابتدا نگاه شما را جلب کردند…

این‌ها فقط هر پرنده نیستند؛ پیام رسان‌هایی از قلمرو درونی شما هستند، از شما می‌خواهند پرواز کنید و آنچه را که واقعاً در قلب شما لانه کرده است بررسی کنید.

شما کسی هستید که هم در زندگی و هم در عشق اهداف بالایی دارید، اینطور نیست؟شما چشم دقیقی دارید، با فهرستی از کیفیت‌ها و ویژگی‌هایی که به خوبی تنظیم شده‌اند. در حالی که داشتن استانداردها مهم است، مرز ظریفی بین انتخابی بودن و زندانی شدن انتظارات غیر واقعی وجود دارد.

عشق واقعی همیشه در بسته‌های مورد انتظار نمی‌آید. اغلب به عنوان یک سورپرایز ناقص به نظر می‌رسد. در حالی که مشغول جستجوی عشق خیالی خود در آسمان هستید، فراموش نکنید که به همنوعان بالقوه‌ای که در کنار شما روی زمین راه می‌روند نگاه کنید.

اگر اول به کوه خیره شدی…

اگر نگاه شما ابتدا به این قله‌های بلند بیفتد، حقیقتی تلخ را آشکار می‌کند.

شما مانند یک سنگ قیمتی هستید که در اعماق کوه یافت می‌شود، زیبا و ارزشمند، اما دور از دسترس.

شما اشتیاق به ارتباط دارید و درک عمیقی دارید که نزدیکی عاطفی سنگ بنای یک رابطه معنادار است. با این حال غرور، شما را به اورست خودتان تبدیل کرده‌اند، حیرت‌انگیز، اما به طرز وحشتناکی غیرقابل دسترس!

باید سعی کنید با اشتراک احساسات خود، فاصله عاطفی با دیگران را کاهش دهید تا احساس عشق و صمیمیت بیشتری ایجاد شود.

این تست را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

تست شخصیت:آیا روابط احساسی شما دراولویت است یا شغل شما؟

۷ گیاه آپارتمانی اکسیژن ساز که سه سوته هوای خانه را تصفیه می کنند

ماشین های غول پیکری که تاکنون تو عمرتون ندیده اید[+عکس]

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار