چاپ کد خبر: 119554
4 شهریور 1402

تست روانشناسی| فرم گرفتن خودکار رازهای شخصیت شما را فاش میکند

آیا تا به حال توقف کرده‌اید تا به نحوه نگه‌داشتن قلم خود در حالی که افکار خود را یادداشت می‌کنید فکر کنید؟ خب در ادامه با ما همراه شوید، این تست شخصیتی سبک نگه‌داشتن قلم را انجام دهید تا رازهای شخصیت خود را کشف کنید!

محققان تحقیقاتی را انجام داده‌اند که نشان می‌دهد نحوه نگه داشتن قلم می‌تواند جنبه‌های از شخصیت ما را آشکار سازد. پس اگر می‌خواهید بدانید که نحوه نگه داشتن قلم چه چیزی در مورد شخصیت شما می گوید این تست شخصیت‌شناسی را انجام دهید.

تست روانشناسی|نحوه دست گرفتن خودکار رازهای شخصیت شما را فاش میکندشما قلم را چگونه در دست می‌گیرید؟

۱. بین انگشت شست، سبابه و انگشت میانه

اگر متوجه شدید که قلم را بین انگشت شست، اشاره و انگشت میانی خود گرفته‌اید، احتمالاً فردی هستید که برای ثبات و نظم در زندگی ارزش قائل هستید.

شما یک توانایی طبیعی برای حفظ تعادل دارید و تمایل دارید که قابل اعتماد باشید، که شما را به یک بازیکن تیمی عالی تبدیل می‌کند.

مردم اغلب برای مشاوره به شما مراجعه می‌کنند و طبیعت مستدل شما به شما اجازه می‌دهد تا راه‌حل‌های درستی برای مشکلات ارائه دهید. از طرف دیگر، ممکن است گاهی اوقات برای پذیرش تغییر تلاش کنید.

۲ .بین انگشت اشاره و وسط

کسانی که از انگشت میانه و اشاره استفاده می‌کنند، انعطاف پذیر و سازگار شناخته می‌شوند.

شما پذیرای ایده‌ها و تجربیات جدید هستید که شما را به فردی ماجراجو و کنجکاو تبدیل می‌کند.

رویکرد آرام شما به زندگی به شما این امکان را می‌دهد که از جزئیات کوچک مثلاً خوردن یک قهوه لذت می‌برید. شما همیشه شاد هستید، و وقت خود را برای کینه‌توزی و انرژی منفی هدر نمی‌دهید.

۳. انگشتان روی هم قرار گرفته

اگر سبک در دست گرفتن قلم شما شامل روی هم قرار گرفتن انگشت شست شما با انگشتان دیگرتان باشد، به احتمال زیاد شما فردی بسیار رسا و از نظر احساسی باهوش هستید.شما تمایل دارید که قلب خود را در آستین خود ببندید و عمیقاً با احساسات دیگران ارتباط برقرار کنید.

همدلی شما از شما یک شنونده عالی و یک دوست حمایت کننده می‌سازد. از جنبه منفی، ممکن است گاهی اوقات احساس کنید تحت تأثیر احساسات قرار می‌گیرید که منجر به نوسانات خلقی گاه به گاه می‌شود.

اما به طور کلی، طبیعت دلسوز شما و توانایی درک دیگران در سطح عمیق واقعاً ابرقدرت شما هستند. ناگفته نماند که کمی هم جاه طلبید!

۴. بین انگشت اشاره و شست

اگر قلم را بین انگشت اشاره و شست خود می‌گیرید، دقت و کارایی علامت تجاری شماست. شما رویکردی تحلیلی به وقایع دارید، که شما را به یک برنامه‌ریز و سازمان‌دهنده عالی تبدیل می‌کند.

مردم اغلب زمانی که نیاز به انجام کاری با کمال دقت و توجه به جزئیات دارند به شما مراجعه می‌کنند.

با این حال، ممکن است گاهی اوقات برای شما چالش برانگیز باشد که کنترل را کنار بگذارید و به دیگران اعتماد کنید تا همه چیز را به روش خودشان مدیریت کنند. شما دوست ندارید مردم شما را در حال آشفته ببینند. ترجیح می‌دهید که همه ببینند که چقدر در زندگی با روحیه و مسلط هستید.

اکنون که سبک های مختلف نگه داشتن قلم و تفسیرهای شخصیتی احتمالی آن‌ها را بررسی کرده‌اید، دفعه بعد که یک خودکار را به دست می‌گیرید، لحظه‌ای به نحوه نگه داشتن آن نگاه کنید و در مورد ویژگی‌های جذابی که شما را منحصر به فرد می‌کند، فکر کنید.

شما هم نظر بدید؟ آیا این تست در مورد شما صدق می کند

رازهای شخصیتی کودک شما که در نقاشی هایش پنهان است و خبر ندارید

گل مرجان مینیاتوری ۱ گزینه زیبا برای آپارتمان شما با نگهداری آسان

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

????شاهین???? شنبه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

سلام
شماره دو
اما انسان پیچیده تر از این حرفا ست

یکتا جمعه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

۲ بود و کاملا درست

Roghaye جمعه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۹

همشو درست گفت هم منو هم خواهرمو هم مامانم البته فقد همیشه شاد بودن اشتباه بود

Kkiko چهارشنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹

احسنت

درسته ولی خرکی راز خودشو داره باریکلا مرحبا

زهرا سه شنبه , ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۳۱

شماره ۴
بله کاملا درست است

اذرگون دوشنبه , ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۰

شماره ۲تا حدودی درسته کسی کینه داشنه باشه خودش بیشتر عذاب وسختی می کشه ، برای ارامش بیشتر بهتره کینه نداشته باشی

آخرین اخبار