چاپ کد خبر: 105658
13 اسفند 1401

تست شخصیت شناسی: گل مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا شخصیت تان را بشناسید!

تست شخصیت شناسی گل مورد علاقه 750x430 1

شاید شما در یک آپارتمان کوچک در مرکز یک شهر بزرگ و شلوغ و آلوده زندگی می کنید یا در یک خانه ویلایی بزرگ و دلباز در اطراف شهر و یک فضای تمیز زیبا! شاید گل های زیبا را فقط در مغازه های گل فروشی ببینید و شاید در حیاط و تراس منزل تان انواع و اقسام گل ها و گیاهان را نگهداری میکنید. فرقی نمیکند که چقدر با گل های زیبا سرو کار دارید.

مهم این است که همیشه به سمت یک گل گرایش خاصی دارید و چه روی میز، چه پشت ویترین گل فروشی و چه از پشت صفحه مانیتورتان و در صفحه ی سرچ گوگل تان عکس یک گل ویژه را دارید. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا یک مطلب جالب و سرگرم کننده درباره تست شخصیت شناسی گل مورد علاقه بخوانید. حالا یک گل را انتخاب کنید تا شخصیت تان را حدس بزنیم!

تست شخصیت شناسی گل مورد علاقه

۱.گل ارکیده

ارکیده

دوستداران این گل زیبا و شیک و البته گران قیمت افرادی صاحب کمال، فرهیخته، مودب و منظم هستند که معمولا در زندگی شخصی و کار با برنامه ریزی پیش می روند. این علاقمندان ارکیده عموما از زندگی آرام و خوبی برخوردارند و صبر و پشتکار را برای موفقیت و پیروزی ضروری می دانند. همچنین افراید هستند که در مواجه با مشکلات خود را به خوبی کنترل می کنند و به دنبال راه حل هستند.

۲. گل رز

گل رز

خب همانطور که حدس می زنید دوستداران گل رز افرادی احساساتی هستند که همیشه یاد و خاطره یک عشق در قلبشان جاودان است. این افراد بیشتر احساسی تصمیم میگیرند تا از روی منطق و به همین دلیل نیازمند مشورت با دیگران هستند. مانند بسیاری از گل ها رز هم رنگها و طیف های گوناگونی دارد که در ادامه به طور مختصر به هرکدام از طیف رنگی انواع گل رز می پردازیم.

  • رز قرمز: عاشقان خالص و دوست داشتنی. شجاع و قابل احترام. به دنبال یک عبارت جاویدان: دوستت دارم!
  • رز زرد: آدمهای شاد و شاداب و سرحال. کمی حسود اما مشتاق! همیشه آغازگر روابط کهنه. به دنبال یک عبارت جاویدان: هرگز فراموشم نکن!
  • رز سفید: آدمهای پاک و معصوم. کمی ساکت و فروتن. قابل احترام و مهربان. به دنبال یک عبارت جاویدان: عشق من خالصانه است!
  • رز نارنجی: آدمهای سراسر اشتیاق و شور و شیفتگی. به دنبال آرزوهای بزرگ و زیبا. به دنبال یک عبارت جاویدان: من میخواهم پس می توانم!
  • رز صورتی: قدردان های باوقار و خواستنی. همدل و لطیف و مهربان. بی نظیر در دوستی و عاشقی. به دنبال یک عبارت جاویدان: همانقدر که میخواهم تو دوست داشتنی هستی!

 ۳. گل لاله

لاله

دوستداران گل لاله بسیار مثبت اندیش و خیرخواه هستند و از این رو دوستان خیلی زیاد و صمیمی هم دارند. دلیل اصلی آن هم محبوبیت بیش از حد آنهاست اما از آنجایی که شخصیت حساس و زودرنجی دارند گاهی اوقات برای موضوعات بی اهمیت بیش از اندازه ناراحت می شوند. این عاشقان گل لاله به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و همیشه لبخند به لب آماده کمک به سایرین هستند. دوستداران لاله هر صبح با عشق از خواب بیدار می شوند و از تک تک لحظاتی که خداوند به آنها هدیه داده لذت می برند.

۴. گل مریم

مریم

دوستداران گل مریم که نماد خلوص، پاکی، بی گناهی و صلح است و رنگ سفید آن نماد خلوص و پاکی است معمولا افرادی احساساتی ،صادق، باوفا، بشاش و خوش اخلاق هستند. البته در کنار تمام این موضوعات اگر روی دنده ی لج بیفتند می توانند در چشم به هم زدنی خانه ی پرآرامش و بدون دردسر و سرشار از شادی را تبدیل به یک جهنم واقعی کنند. آنها کمال گرا، رویایی و خوش فکر هستند.

۵. گل نرگس

نرگس 1024x1024 1

دوست داشتن این گل زیبا که در اشعار شاعران بزرگ همیشه نماد چشم معشوق و یار است نشان می دهد که عاشقان نرگس افرادی آرام و کم حرف هستنو دوست دارند بیشتر یک شنونده فعال باشد گوش کنند تا اینکه سخن بگویند و پرحرفی کنند. البته شاید از بیرون افرادی گوشه گیر به نظر برسند اما شک نکنید جایی که لازم باشد به خوبی سخن می گویند. این افراد در مقابله با مشکلات پویا هستند و دوست دارند تا موانع موجود را پشت سر بگذارند .احترام گذاشتن به دیگران و حل مشکلات آن ها از دیگر ویژگی های این افراد در تست شخصیت شناسی گل مورد علاقه است.

۶. گل سوسن یا لیلیوم

سوسن

بوی گل سوسن و یاسمن که در عبارت بعدی به آن هم می پردازیم! همیشه یادآور شرایط خوب و نشاط آور است. پس دور از انتظار نیز که لیلیوم‌دوستان افرادی دراماتیک با پتانسیل بالا هستند. این گل که بسیار شیک و زیبا است و در بیشتر سبدگل های خوب و لاکچری به وفور یافت می شود نشانی از صلابت و زیبایی طرفداران این گل دارد. همانطور که مقتضای طبیعت این گل حکم میکند و شکوفه های بسیار زیاد می دهد و رنگها و انواع گوناگون و متنوعی دارد می توان حدس زد که طرفداران سوسن افرادی اجتماعی هستند که تمایل دارند خیر و خوبی شان به همه برسد و به همه کمک کنند تا موفق و شاد باشند.

۷. گل یاسمن

گل یاسمن

بالاتر گفتیم که بوی یاسمن نوید روزهای خوش و شاداب را می دهد و حالا اضافه میکنیم که دوستداران گل یاسمن مثل همین گل خوشبو حسابی و شاید هم زیاد از حد به خودشان می‌رسند. اصلا بعضی ها می گویند عاشقان یاسمن بدون عطر زدن منزل را ترک نمی‌کنند! همانطور که این گل نسبت به بقیه گل‌ها بوی ماندگارتری دارد و دیگران را به راحتی به سمت خودش جذب می کند طرفداران یاسمن هم تمام افراد دور و برشان را به سمت خودشان می کشانند.

۸. گل داوودی

گل داوودی

بسیاری از اقوام و ملل سراسر جهان معتقدند که گل داودی نماد مثبت اندیشی، شادمانی و زندگی طولانی است. دوستداران گل داوودی افرادی اندیشمند، جدی و متفکر هستند. آن‌ها در انجام کارها اصرار و پافشاری و سرسختی زیادی را از خود نشان می‌دهند. تا جایی که این موضوع گاهی می تواند به ضررشان تمام شود. اما در کنار این سرسختی شخصیت مهربانی هم دارند که البته گاهی کمی نامهربانی و شیطنت هم دیده می‌شود که این موضوع می‌تواند برای دیگران ناخوشایند باشد.

۹. گل شقایق

شقایق

گل شقایق که برخی به آن لاله داغدار هم میگویند در بسیار از دشت های ایران به صورت خودرو رشد میکند و از همین رو دوستداران گل شقایق افرادی کوشا و خستگی ناپذیر هستند. آن‌ها در انجام کارها فعال هستند و کارهایشان را با شور انجام می‌دهند. همچنین آن‌ها برای یاد گرفتن علم و ورزش اشتیاق فراوانی دارند و سعی می‌کنند که آن‌ها را به طور کامل یاد بگیرند. در زمان بروز مشکلات خیلی سریع حرص می‌خورند ولی در کل افرادی شوخ طبع هستند، به طوری که در نبودشان جای خالی شان کاملا احساس می‌شود.

۱۰. گل بنفشه

برای ما ایرانیان گل بنفشه با اسفند و بعد هم فروردین گره خورده است. گلی زیبا و نازک نارنجی که بعضی وقتها فقط چند روز عمر میکند و به سرعت پژمرده می شود و از بین می رود. شاید همین ویژگی بنفشه باعث شده که طرفداران این گل خوشرنگ کمی فراز و فروددر زندگیشان تحمل کنند و شیرینی های زندگی را کمتر بینند. عاشقان بنفشه به درآمد کم، خانه کوچک، ماشین مدل پایین و خلاصه هرچیزی که کلان و بزرگ نباشد علاقه ای ندارند و بسیار بزرگ اندیش و خلاق هستند.

۱۱. گل آفتابگردان

آفتابگردان 1024x683 1

تخمه تخمه تخمه! این دانه روغنی در دل آن گل زیبای شاداب جا خوش کرده است و همین شادابی باعث شده تا طرفداران گل آفتابگردان خوش‌بین و بـه دنبال پیشرفت باشند. گل آفتابگردان همیشه به دنبال دریافت نور خورشید است و از این رو نماد خوش‌بینی است. به همین جهت هم طرفدارن این گل بسیار خوش بین و خوش ذوق و آینده نگر و مثبت اندیش به سمت روزگار خوش خود می تازند. آنهادر هر شرایطی به فکر پیشرفت و خوشبختی هستند و لبخند از لبهایشان نمی افتد.

۱۲. گل سنبل

سنبل

خب سنبل هم که جزو جدایی ناپذیر سفره های هفت سین ایرانی ها است و یادآور لطافت و شادابی فروردین و نوروز و باران های بهاری است. از این رو طرفداران سنبل افرادی با شخصیت لطیف هستند که همیشه سعی دارند حواسشان به بقیه باشد و روابط صادقانه و مبتنی بر احساس و عاطفه با دیگران برقرار میکنند. عاشقان گل سنبل بسیار آرام و خوش اخلاق و زیبا اندیشه هستند.

۱۳. گل زنبق

زنبق

گذشته از زیبایی منحصر به فرد گل زنبق این گیاه در درمان های خانگی هم بسیار پرکاربرد است. طرفداران گل زنبق افراد مبادی آداب و بسیار مودبی هستند که هرچند زود از کوره در می روند اما سریعا آرام میشوند و رفتارشان آب روی آتش قبلی می شود. زنبق‌دوستان از زیبایی ها لذت می برند و سخاوتمند و محبوب هستند. آنها به دنبال زیبایی های زندگی هستند و از همه چیز در عالم هستی لذت میبرند.

۱۴. گل شب بو

شب‌بودوستان مثل ذات این گل عجیب به دنبال اعجاب و اعجاز و شگفتی هستند. علاوه بر ایم مرموز بودن خیلی هم محتاط و دقیق هستند تا خطایی نکنند و کار اشتباهی در زندگیشان مرتکب نشوند. آن‌ها پاکیزگی را شدیدا دوست دارند و عقیده دارند که هر سخن جا و مکانی دارد. آن‌ها عاشق لباس‌های زیبا به همراه بوهای خوش هستند. کنجکاوی و ابتکارات دوستدران گل شب بود همیشه دیگران را حیران میکند.

۱۵. گل شیپوری

شیپوری

محال است این روزها پا به مراسم عروسی و نامزدی و ازدواج بگذارید و این گل شیک و زیبا را به وفور نبینید. افراد عاشق گل شیپوری، اعتماد به نفس بالایی دارند. و شخصیت شاد و فعال آنها باعث میشود دیگران در مواقع حساس و بحرانی زندگی به سراغشان بیایند . شیپوری‌دوستان از اینکه به خود افتخار کنند هیچ ابایی ندارند و ظاهر مرتب و آراسته و شیک شان زبانزد خاص و عام است. آنها آرام و باوقار همه جا می درخشند و زیبا و جذاب هستند. علاقه‌ مندان به این گل، افرادی سخت‌کوش هستند که به شدت تلاش میکنند که شرایط بهتری را برای دیگران فراهم کنند. چنین افرادی، معمولاً کمتر عصبانی میشوند.

۱۶. گل میخک

میخک
برخی از محققین بر این باورند که نام میخک از کلمه تاجگذاری یا تاج خورشید گرفته شده است زیرا این گل یکی از گل هایی بود که در مراسم تاجگذاری پادشاهان یونان استفاده می شد. این گل امروزه بیشتر نشانه عشق، افتخار، برتری و جذابیت است. عاشقان میخک از هیاهوهای بیهوده فراری هستند و به دنبال یک زندگی خاص می گردند. همنشینی با آن‌ها توصیه می‌شود.

۱۷. گل گلایل

گلایل 1

خب شاید این روزها دیگر گل گلایل برای کمتر کسی محبوب باشد چرا که با خاطره مزار عزیزان از دست رفته و مراسم یادبود گره خورده است. اما باید بگوییم هنوز هم هستند افرادی که عاشق این گل هستند و اتفاقا دوستداران گلایل، افراد باهوشی هستند. همه امور باید مطابق میلشان پیش برود که البته گاهی عدم توجه به رأی و نظر دیگران می‌تواند برایشان مشکل آفرین باشد. ولی در رابطه با عشق صبورند. آن‌ها همواره اهدافی را برای دستیابی دارند که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

۱۸. گل پامچال

پامچال

همانطور که می دانید پامچال گل فصلی است که احتما اواخر اسفند و اوایل بهار بسیار زیاد آن را میبینید و از زیبایی و طراوتش لذت می برید. در تست شخصیت شناسی گل مورد علاقه افراد پامچال‌دوست خیلی پر جنب و جوش و دارای شخصیتی تغییر پذیر و البته گاهی اوقات بدون نظم هستند. این افراد تحمل تضاد را ندارند و عاشق این هستند که مثل ذات پامچال همه جا را باطراوت و گرم و صمیم کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار