چاپ کد خبر: 123000
13 مهر 1402

تست هوش| اگر اسب بی دُم را در ۸ ثانیه پیدا کنید چشم عقاب دارید !

آزمون تشخیص اسب بی دم

با آزمون تشخیص اسب بی دم در ۸ ثانیه، چشمان خود را بیازمایید!

آزمون تشخیص اسب بی دم: به تصویر پایین نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید:

آیا می توانید اسب بی دم را زیر ۸ ثانیه پیدا کنید؟ تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند.

بنابراین این بار بخش تفریح و سرگرمی اول فارس شما را به انجام آزمون تشخیص اسب بی دم دعوت می کند. پس منتظر چه هستید، بیایید شروع کنیم.

آزمون تشخیص اسب بی دم

آزمون تشخیص اسب بی دم

قبل اینکه شروع کنید، لحظه ای چشمان تان را ببندید و خوب تمرکز کنید، بعد که حواس تان جمع شد، جستوجو را شروع کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پازل های تصویری مانند آزمون تشخیص اسب بی دم، از جمله فعالیت های مفید بینایی محسوب می شوند. حل این پازل ها نه تنها سرگرم کننده است، بلکه به بهبود توانایی شناختی نیز کمک می کنند. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی اول فارس روزانه با بهترین چالش های جذاب و جدید در خدمت شما عزیزان است.

.

.

.

.

 

جواب

زمان به پایان رسیده است. آیا موفق شدید اسب بی دم را پیدا کنید؟

ما فکر می کنیم برخی از خوانندگان تیزبین ما ممکن است آزمون تشخیص اسب بی دم را موفقانه حل کرده باشند. اگر شما هم جز آنها هستید، تبریک می گوییم. این نشانه چشمان تیزبین و توجه عالی شما به جزئیات است.

به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

اسب بی دم

اسب در سمت چپ تصویر در ستون سوم از ردیف هشتم دیده می شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی اول فارس امیدوارم از آزمون تشحیص اسب بی دم برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی اول فارس می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای محک زدن مهارت های بینایی شما هستند. به هر حال، مطمئنا وقتی در عرض چند ثانیه پاسخ را می‌فهمید، احساس خوبی دارد. این پازل تصویری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست مهارت های بینایی بود. فراموش نکنید این آزمون را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. آنها را به چالش بکشید تا اسب بی دم را زیر ۸ ثانیه پیدا کنند.

آموزش ۵ روش برای تکثیر گل رز که خودتان راحت بکارید

۱۰ مهارت برای تقویت رابطه والدین و کودک که واجب است بدانید

عضو یکی از کانال های خبری اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار