چاپ کد خبر: 107491
6 فروردین 1402

تست هوش : فقط ۱ درصد افراد می توانند حیوان خشن پنهان شده در تصویر را ۱۵ ثانیه ای تشخیص دهند !

توهم نوری برای تست ضریب هوشی شما: در این چالش بصری، باید حیوان خشن پنهان شده در پشت خطوط رنگی زیگزاگ را در ۱۵ ثانیه ببینید. پس کدام حیوان را دیدی؟

تست بیناییتست هوش

توهم نوری برای آزمایش ضریب هوشی شما: توهم نوری تصویری است که ذهن را خم می کند از یک شی یا یک نقاشی یا یک عکس که ظاهر متفاوتی دارد و می تواند به طور متفاوتی درک شود. انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. بسیاری از تصاویر توهم نوری می توانند جنبه های پنهان شخصیت ما و عمیق ترین خواسته های ما را بر اساس آنچه می بینیم آشکار کنند. اینها همچنین بخشی از زمینه روانکاوی هستند زیرا سطح هوش شما را روشن می کنند. یکی از این تصاویر زیبا را می توان در یک توهم نوری مشاهده کرد که در آن حیوانی در پشت خطوط زیگزاگ پنهان شده است.

توهم نوری برای تست ضریب هوشی: آیا می توانید یک حیوان خشن را که در پشت خطوط زیگزاگ پنهان شده است، تشخیص دهید؟

SpotFierceAnimalBehindZigZaglinesOpticalIllusionIQTest2

تصویر بالا یک توهم نوری است که با پنهان کردن چیزها از چشمان شما ذهن شما را فریب می دهد. این توهم برای آزمایش بینایی شما همراه با مغز شما ایجاد شده است. در تصویر، یک حیوان خشن پشت خطوط رنگی زیگزاگ پنهان شده است. آیا می توانید آن حیوان خشن را شناسایی کنید؟ بنابراین، چالش در این توهم نوری، شناسایی آن حیوان خشن است. این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش ضریب هوشی و بینایی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

کدام حیوان را در ۱۵ ثانیه دیدید؟
اگر تشخیص حیوان پنهان شده در پشت خطوط زیگزاگ برایتان دشوار است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! شما باید به دقت به خطوط نگاه کنید. حالا اگر حل آن برایتان دشوار است، سعی کنید چشمک بزنید یا صفحه خود را بالا و پایین ببرید.

برای راحتی شما، ما چهره حیوان پنهان را در تصویر زیر به اشتراک گذاشته ایم:

SpotFierceAnimalBehindZigZaglinesOpticalIllusionIQTestAnswer3

یک ببر پشت خطوط زیگزاگ پنهان شده است. اگر تصویر را به سمت بالا و پایین حرکت دهید و تصویر را کمی کج کنید، می توانید ببر را در پشت خطوط زیگزاگ ببینید.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

برای ما بنویسید آیا موفق شدید ببر را در این توهم نوری تشخیص دادید؟

تست بینایی؛ کدام سگ غمگین با بقیه متفاوت است ؟ پیدایش کنید (+ پاسخ)

تست بینایی:آیا می توانیددر ۸ ثانیه پرنده پنهان در تصویر میدان برفی پیدا کنید؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار