چاپ کد خبر: 138864
13 فروردین 1403

تست هوش : کدام فرد بتازگی از زندان فرار کرده است؟

زندانی فراری

آزمون شناسایی زندانی فراری تازه: برای حل این معما ۵ ثانیه فرصت دارید. بازی های فکری و سوالات تصویری می تواند برای هر کسی جذاب است. این سوالات می تواند هم سرگرم کننده باشد و هم اینکه ذهن و مغز شما را یک تمرین و ورزش دهد. ورزش روزانه مغز همانند ورزش جسم همواره لازم است و شما باید بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن بهترین و دقیق ترین پاسخ را برای این سوالات تصویری آماده کنید.

شما با پاسخگویی به آزمون شناسایی زندانی فراری تازه می توانید ثابت کنید که یک نابغه در حل پازل های تصویری هستید. شما باید بسیار با دقت به تصویر آزمون نگاه کرده و بتوانید جزئیات تصویر را بررسی کنید. البته به مانند دیگر آزمون های تصویر زمان پاسخگویی شما به این آزمون نیز محدود است و شما باید بتوانید در کمتر از ۶ ثانیه پاسخ را ارائه دهید.

شناسایی زندانی فرارد

آزمون شناسایی زندانی فراری تازه

امروز در بخش سرگرمی وب سایت  اول فارس، با یکی دیگر از آزمون های تصویری روبرو هستید. برخی از افراد توانسته اند که در زمان مشخص شده معما و سوال تصویری ذیل را در زمان مشخص شده پاسخ دهند. به باور سازنده این ازمون تنها یک ذهن آرام و خلاق و چشم تیزبین می تواند در زمان ۶ ثانیه ای آزمون شناسایی زندانی فراری تازه را حل کند.لذا یکی دیگر از چالشی ترین معماهای تصویری را به شما معرفی می کنیم که تا مدت ها در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک،توییتر و یوتیوب بارها همرسانی می شد.

ماموریت امروز شما این است که بفهمید کدام یک از این سه نفر از زندان فرار کرده اند. ثابت کنید که کاملاً یک کارآگاه هستید و این معمای تصویری را حل می کنید. ما مطمئن هستیم که شما در زمان مشخص شده می توانید این معمای تصویری را حل کنید.  به راحتی تسلیم نشوید و سعی کنید حواس خود را به حداکثر برسانید.

اگر می‌خواهید در اولین تلاش پیروز شوید، باید تک تک جزئیات تصویری را که در زیر به شما نشان می‌دهیم با دقت مشاهده کنید. اگر آماده اید تصویر را با هم مرور کنیم؟

معمای شناسایی زندانی فراری 1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی فراری تازه

زمان به پایان رسیده است! آیا توانستید بر چالش غلبه کنید؟ امیدواریم پاسخ “بله” باشد، اما اگر هنوز نمی توانید این معمای تصویری را حل کنید نگران نباشید زیرا ما پاسخ صحیح این چالش را به شما ارائه می دهیم.

اگر دقت کنید مرد وسط عرق کرده است.مضطرب و عصبانی به نظر می رسد. اما این مسئله نمی تواند دلیلی باشد بر اینکه او زندانی فراری است.

فرد سمت چپ لباس نارنجی به تن دارد. اما تنها رنگ نارنجی نمی تواند دلیل بر این باشد که او زندانی فراری است. چون زندانی فراری هیچگاه کاری انجام نمی دهد که جلب توجه کند.

اما اگر به اولین فرد از سمت راست خوب دقت کنید، دستبند فلزی را در دستان او می بینید که او تلاش دارد آنها را مخفی نگه دارد. بله وی از زندان فرار کرده است.

معمای شناسایی زندانی فراری 2

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله سرگرمی اول فارس تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بی خیال استفاده کرده باشید.

نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار