چاپ کد خبر: 110852
15 اردیبهشت 1402

تشکیل پرونده قضایی برای مدیران ورزش فارس در پی ماراتن زنان در شیراز/نفرات برتر معرفی شدند

در پی انتشار تصاویری از مسابقات دو میدانی در شیراز و حضور زنان بی حجاب در این مسابقه در حاشیه برگزاری روز شیراز ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل پرونده و احضار مسئولین برگزاری خبر داد.

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه قصور ، ترک فعل و تقصیر احتمالی مسئولان در این خصوص با جدیت بررسی می شود گفت: پس از این اقدام ساختار شکنانه، سرپرست ورزش و جوانان استان، مدیر ورزش و جوانان شیراز و رئیس هیأت دو و ‌میدانی و مسئولین انتظامات برگزاری مسابقه جهت ارائه توضیح به دادستانی احضار شده اند.

وی با بیان اینکه برخی شواهد حاکی از ورود غیر مجاز تعدادی دونده به مسیر مسابقه بوده است گفت: این موضوع نیز به صورت مجزا در دستور بررسی قرار دارد .

این گزارش حاکیست انتشار تصاویر دوندگان بی حجاب در جریان مسابقه دو و‌ میدانی امروز که به مناسبت روز شیراز برگزار شد انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.


رقابت های دو ماراتن بانوان به مناسبت ۱۵ اردیبهشت روز شیراز برگزار شد و نفرات برتر در رده سنی زیر و بالای ۴۰ سال معرفی شدند.

دوومیدانی 1

به گزارش اول فارس به نقل از ایرنا در این مسابقات که جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در مسیر خیابان های مرکزی شیراز و به مسافت ۱۰ کیلومتر برگزار شد ۳۵۰ دونده از سراسر کشور شرکت داشتند.

دونده گیلانی قهرمان زیر ۴۰ سال شد

در بخش دوندگان زیر ۴۰ سال، سارا اکبری از استان گیلان بر سکوی قهرمانی ایستاد، دنیا سمیعی از همین استان به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تینا خیری عاشقلو هم از تهران عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین فریده غفوری از مشهد، نسا کرامتی نیا از از ایلام و مهسا یعقوبی از مشهد به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند .

170348272

در بخش بانوان رده سنی بالای ۴۰ سال نیز مانی عطاری از کرج به مدال طلا دست یافت ، مریم جوکار از شیراز نشان نقره گرفت و زهره یورد خانی هم از سمنان به نشان برنز بسنده کرد.

همچنین مهین تکتار از مشهد ، فرشته کوهگرد از شیراز و مریم کاویانی از شیراز به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

بر اساس این گزارش ،  ۳۵۰ دونده در مسافت ۱۰ کیلو متر در این پیکارها که به مناسبت روز شیراز بر گزار شد شرکت داشتند.

تاملی بر توجیهات فریدون عباسی در باره ماشین های داده شده به نمایندگان

زنان شاهنامه| رودابه همسر زال و مادر رستم دو قهرمان کلیدی شاهنامه

در کانال های خبر فوری اول فارس عضو شوید 

اشاره 1

کانال  واتساپ

 کانال   تلگرام

 کانال  در  ایتا 

 کانال  سروش

کانال  روبیکا

 کانال  بله 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

آقای میهن دوست خدای کشور ما یا خدای بقیه کشورها چی میگی برادر اونوقت خدای شما نگفته که چقدر چاپلوس حکومت هستی حتما کارتت پر پوله از طرف حکومت

ناشناس شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۲۴

کاش دولت هم در زمینه فقر واقتصاد وتورم کشور انقدر پی گیر بود.کل فساد دولت ایران را فراموش کردن چسبیدن به دوتا تار مو.

ناشناس شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۲۰

اگه قرار هست که حجاب رعایت شود آقای رئیسی هم به کشور های مختلف نرود وبا زنان بی حجاب ذوق نکنه.دیدار با زنان بی حجاب برای آقای رئیسی وهمراهانش اشکال نداره؟

سلام شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۲۶

واقعا خجالت آوره، کسی نگفته بیاین با چادر مسابقه بدن که بعد ۴۰ سال یه عده هنوز نمیخوان اینو بفهمن، مگه تاحالا تو مجامع بین المللی زنان ایرانی مسابقه ندادن که یه عده نمیفهمن چطوری میشه با پوشش اسلامی مسابقه داد؟! اینا حداقل پوشش اسلامی رو هم رعایت نکردن. متاسفم برا مسئولی که به اسم انقلاب نون میخوره ولی داره خیانت میکنه. واگذارشون به خدا

مجید کریمی شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۰۴

…کنید مسئولین حجاب هم درست میشود .

مجید کریمی شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۰۳

بدبختی ما این مملکت رو هوا هست. هرجا میری فساد مجلس وزیر دستاشون تو اداره ها شهرداری وزارت ها گرفته بعد اون وقت موی زنان شده مسئله صورت جلسه را پاک میکنید.چه اتفاقی بیفته.. لطفا اول اقتصاد رو درست کنید بعد حرف قانون اساسی رو بزنید.. دزدان رو معرفی کنید بعد حرف از قانون بزنید. شرم کنید..

امیر شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۹

واقعاً برای مسئولین شرم آور هست که برنامه ریزی برای پوشش مناسب خانمها نداشتند ،
لباس ورزشی مناسب که هم زننده وبی حیایی نباشه وهم دست وپاگیر نباشه برای ورزش خانمها وجود داره .

مسئولان باید قبل از شروع برنامه ، نظارت درست می کردند.
عاملین اصلی این کوتاهی باید مجازات بشند.

میهن دوست جمعه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

هرچیزی بجای خود بدحجابی بده. دزدی اختلاس هم بده چرابی حجابی روتوجیه میکنید؟ایامیدونیدحجاب ازطرف خدامعین شده؟

ناشناس جمعه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

ببخشید مگه میشه با چادر مشکی یا حتی چادر گلی دویدن کرد؟ حرفایی میزنید…ها…خب لباسشون ورزشی بود …ببین آقای دادستان برخی خانم ها حتی اگر گونی بکنن تن شون بهشون میاد…تشکیل پرونده داره این؟؟؟/

قشقایی جمعه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

کاش مسولین همینقدر که روی حجاب حساس هستن روی اختلاس کله گنده ها و سفره های خالی مردم هم همینقدر حساس بودن

حافظ جمعه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

مردیم به خدا از این دودستگی ولجبازی ها بسه دیگه اقتصاد دروداغ ون را دریابید زنان و دختران ایرانی خود بهترین هستند نگاه ها باید اصلاح شود

باهر جمعه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

مردم ایران که نباید شادی و ورزش و تفریحات سالم و گردش ونرمش و ..را انجام دهند فقط باید لباس سیاه بپوشند و عزادار باشند و نوحه سرایی بکنند و‌گریه بکنند.

آخرین اخبار