چاپ کد خبر: 82910
17 اردیبهشت 1401

تصمیم شگفت انگیز معلم خوزستانی برای پیکرش بعد از مرگ+عکس

آقای معلم وصیت کرد که پیکرش را پس از مرگ برای استفاده در مقاصد آموزشی به دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا کنند.

به گزارش اول فارس، شادروان منصور تنوره از فرهنگیان شهرستان بهبهان در وصیتی پیکر خود را برای پیشرفت در علم پزشکی و خدمت به جامعه و با نیتی خیر خواهانه وقف دانشگاه علوم پزشکی اهواز کرد.

پیکر این فرهنگی فرهیخته با رضایت خانواده و طبق وصیت مرحوم بعد از مراسم تشییع در منطقه رودتلخی و خواندن نماز میت، به دانشکده علوم پزشکی اهواز تحویل داده شد.
منصور تنوره
محمدطلا تنوره برادراین فرهنگی فرهیخته گفت: آقا منصور علاقه ی بی پایانی به آموزش دانش آموزان، کلاس های درس و مدارس روستایی داشت و به سهم خویش برای ارتقای تعلیم و تربیت از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

او اعتقاد داشت که فرآیند تعلیم باید به همراه تربیت باشد از این رو با خط خوشی که داشت بر روی کاغذهای سپید شعارهای تربیتی می نوشت و بر دیوارهای مدرسه نصب می کرد تا به دانش آموز پندهای سازنده بدهد.
آقا معلم در صبحی غم‌انگیز در اولین روزهای بهار سال ۹۸ و در میان فروردینی زیبا که هوا انباشته از عطر شکوفه‌های رنگ‌به‌رنگ بود به سوی آسمان پر کشید. گویی شکوفه‌های بهاری با عطری سحر انگیز به استقبال از معلمی آمده بودند که با همه آنچه که در جسم و جانش داشت، به انسان‌ها مهر و عشق می‌ورزید.
پیکر آقای تنوره پس از یک تشییع با شکوه بر شانه‌های عاشقان و دوستدارانش در منطقه رودتلخی شهرستان بهبهان و به جای آوردن نماز میت، به دانشکده علوم پزشکی اهواز تحویل داده شد.

جسمِ پاک آقا معلم پس از سه سال خدمت به علم و آموزش کشور و در حالی که فرآیند آموزش بر روی آن پایان یافته بود، شنبه ۱۰ اردیبهشت در خاک آرام گرفته است.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

زری شنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۴۰

کمتر کسی این کارو میکنه روحش شاد و به خانوادش صبر بده

آخرین اخبار