چاپ کد خبر: 111083
18 اردیبهشت 1402

گزارش روابط عمومی از تعریف و تمجید بیسابقه استاندار فارس از سازمان جهاد کشاورزی !

استاندار فارس

استاندار فارس گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس جزو سازمان هایی است که پویایی خوبی پیدا کرده است و زحمات دوستان به تدریج نمودار می شود، با این فعالیت هایی که شما کارکنان انجام می دهید و با توجه به سهم پیشرفت ها پیش خداوند متعال بیشتر ماجور خواهید بود.

به گزارش اول فارس ، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمدهادی ایمانیه در نشست شورای اداری این سازمان با تاکید بر اینکه خداوند به هر کدام از شما که مکنتی عطا کرده است باید در ترویج فرهنگ نماز و پرداخت زکات تلاش کنید، اظهار کرد: تلاش های شما باعث شد که زکات دهندگان افزایش پیدا کنند.

توجه به ارباب رجوع و تلاش حداکثری در رفع مشکل مراجعه کنندگان از دیگر مواردی بود که مقام عالی دولت دراستان فارس به آن پرداخت و افزود: باید مناسب شأن مسلمانی که امام سومش حضرت اباعبدالله (ع) است برخورد کنید چرا که ایشان می فرمایند: ” نیاز مردم به شما از نعمت های خدا بر شما است، از این نعمت افسرده و بیزار نباشید.”

هدف گذاری و تعیین اولویت ها از دیگر توصیه های استاندار فارس به کارکنان در هر رده سازمانی بود که در این خصوص اظهار کرد: همه مشکلات عالم و آدم را نمی توانیم ناگهانی حل کنیم ولی با  اولویت بندی، برنامه ریزی و به کارگیری مسئول توانمند می توان اولویت ها را پیگیری و سپس خود ارزیابی کرد.

ایمانیه؛ از اهمیت افزایش بهره وری در بخش کشاورزی نیز سخن گفت و افزود: هر اقدام کوچک در این زمینه با توجه به گستردگی حوزه کشاورزی در استان فارس می تواند در پیشرفت و توسعه استان غوغایی کند و کمبود مسائل مالی که احیانا با آن مواجه هستیم  را برطرف سازد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دلسوزی برای فقرا، ضعفا و نیازمندان باید خواب شب را از چشمان مسئولین بگیرد؛ اضافه کرد: باید مشکلات کشاورزان پیگیری شود تا دچار فقر و مسائل اجتماعی ناشی از آن نشوند.

راه اندازی جدی نظام پیشنهادات، تلاش در جهت رفاه و رضایتمندی کارکنان، کمک به تامین مسکن و معیشت کارکنان و راه اندازی صندوق قرض الحسنه برای آنان از دیگر موارد مورد تاکید استاندار فارس بود.

ایمانیه با اشاره به اهمیت مشارکت کارکنان جهاد کشاورزی در اصلاح الگوی کشت و الگوی مصرف، گفت: شما می توانید در راه اندازی صفر تا صدی زنجیره ارزش نقش موثری داشته باشید.

راه اندازی شورای تصمیم سازی و مشورتی در ارتباط با دانشمندان، افراد با تجربه و بازنشسته، مدیران سابق و محققین مرکز تحقیقات از دیگر توصیه های مقام عالی دولت در استان فارس به مسئولین جهاد کشاورزی این استان بود.

حمایت از شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی از دیگر مباحث مورد تاکید استاندار فارس بود که در این خصوص گفت: توصیه مقام معظم رهبری افزایش ۱۰۰درصدی این شرکت ها در سال ۱۴۰۱ بوده است اما آمار افزایش ۴۰ درصدی را نشان می دهد اگرچه نسبت به سنوات قبل تر خیلی افزایش داشته ایم اما من راضی نیستم.

ایمانیه با بیان اینکه باتوکل به خدا اهدافتان را ترسیم کنید و در انجام امور هیچ بن بست مالی برای خودتان تصور نکنید، افزود: با بودجه هایی که در اختیار وزارت مربوطه است یا بودجه های استانی، یا مشارکت یا مولد سازی اهداف را پیگیری کنید.

وی اضافه کرد: توسعه گلخانه ها در استان فارس جای تشکر دارد چرا که حاصل همه فعالیت ها در سال گذشته توسعه فزاینده نسبت به سنوات گذشته داشته است.

استاندار فارس از کنترل آتش سوزی ها و مدیریت آفات نیز سخن گفت و افزود: با همکاری ثمن ها و NGO  ها اقداماتی صورت گیرد تا کمتر دچار مشکل آتش سوزی شویم و اگر اتفاقی افتاد آتش سریع مهار شود.

او اضافه کرد: در زمینه مدیریت آفات، از آفت کش های طبیعی بیشتر استفاده کنید چرا که قطعا یکی از عوامل افزایش سرطان در دنیا و بیماری های خود ایمنی سموم شیمیایی است.

سامانه مردم رسی که پیش از این در بحث های فرهنگی کار می کرد، از دیگر موضوعات مطرح شده بود که استاندار فارس در این زمینه گفت: این سامانه اخیرا در عرصه مبارزه با زمین خواری، گرانفروشی و قطع درختان وارد شده است.

نقش پررنگ و برجسته روابط عمومی در انعکاس فعالیت ها و امیدآفرینی در جامعه از دیگر مباحث مطرح شده بود؛ مقام عالی دولت در استان فارس اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته توسط جهاد کشاورزی به صورت هفتگی در بیل بوردی جلوی سازمان به جامعه نمایش داده شود.

وی افزود: روابط عمومی باید مسائل مردم را احصا و به مدیران سازمان منعکس کند تا مسائل قبل تبدیل به یک بحران و مسئله اجتماعی حل شود.

ایمانیه به موضوع ضرورت جهش جدی در سرمایه گذاری داخلی و خارجی نیز پرداخت و گفت: باید از سرمایه گذاران تا حصول نتیجه حمایت کرد.

استاندار فارس با تاکید بر ارتباط با کشورهای خلیج فارس به منظور جذب سرمایه گذار از این کشورها و همچنین کمک گرفتن در زمینه افزایش بهره وری، گفت: یکی ازکارشناسان با انگیزه و خلاق و آشنا به حوزه خلیج فارس، مسئول ارتباط سازمان جهاد کشاورزی فارس با کشورهای خلیج فارس باشد.


بر اساس این این گزارش ، تعریف و تمجید استاندار فارس از عملکرد جهاد کشاورزی در استان فارس در حالی است که وزیر جهاد کشاورزی اخیرا توسط رئیس جمهور عزل و هم اکنون این وزارتخانه بصورت سرپرست اداره شده و در گزارش منتشره از سوی روابط عمومی این سازمان در خصوص حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در نشست شورای اداری این سازمان ، آماری مبنی بر شاخص های عملکردی و نشان دهنده میزان عملکرد این سازمان نیز ارائه نشده است.

نظر بدهید

کدام مدیران در سفر رئیسی به استان فارس عزل می شوند؟

جمهوری اسلامی : « شرم‌آور است که مسئولان برای تأمین مرغ و تخم ‌مرغ گرفتار اما و اگر هستند»

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بنده خدا شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

به خداوندی خدا قسم من بازنشسته جهادم و بیست هکتار گندم دارم امسال حتی به دونه کیسه کود هم بهم ندانن اینا شغرت میگن

ناشناس پنجشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۴۵

یک کارمفید جهادکشاورزی را در۴۰ سال شرح دهید…

بنیامین زارع چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

با سلام
قبل این حرفا میومد ببینه چه بر سر
کشاورزان پایین سد اوردن یه عده رشوه دادن اب دادن بهشون به بقیه هم اب ندادن
… الله علی قوم ظالمین

ناشناس سه شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

ایشون اصلا اطلاع نداره سازمان جهاد کشاورزی کجا هست و کارش چیه

علی سه شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

سلام یکسری به روستای سعدآباد بخش صحرارود بزن بعد بگو

رحیم سه شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۴۰

استاندار محترم دو روز به صورت ناشناس و در هیئت یک کشاورز زحمتکش به جهاد مراجعه کنید بعد تعریف و تمجید کنید.
من از خانواده شهدا هستم و از آذرماه گذشته در نوبت وام جهاد کشاورزی فارس هر وقت مراجعه میکنم میگن پول و اعتبار نیومده. واقعا استاندار محترم بر چه اساسی تعریف می‌کند.
مصداق ضرب المثل
خود گویی و خود خندی
عجب مرد هنرمندی

ناشناس دوشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

استاندار محترم دربخش پزشکی تبحر دارند از بخش کشاورزی چه می دانند مستند اینکه درسیل تابستان گذشته استهبان رودخانه رودبال را با رود کر در منطقه کربال اشتباه برداشت نموده بودن

قشقایی دوشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

ایشون اصلا از مسائل و مشکلات استان اطلاع نداره چه برسه به اینکه بخواد حل کنه
ضعیف ترین و نابلدترین استانداری که با تیم ضعیف تر از خودش استان فارس رو سالها به عقب برده

آخرین اخبار