چاپ کد خبر: 36144
15 مهر 1399

تعطیلی تمامی تفرجگاهها و اماکن گردشگری سپیدان/سپیدان قرمز شد

ادامه تعطیلی تفرجگاه ها و اماکن گردشگری سپیدان

فرماندار شهرستان سپیدان با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان گفت: تمام تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری این منطقه از شانزدهم مهرماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

به گزارش اول فارس، جمال جوادی جهرمی، سه‌شنبه در سی چهارمین نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان سپیدان بیان داشت: بر اساس مصوبه شورای ستاد مدیریت و مقابله با کرونای این شهرستان، بنا به ضرورت و برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره ویروس کرونا، تمام بوستان‌ها، مراکز تفریحی، تفرجگاه‌ها، هتل‌ها، منازل مبله و اقامتگاه‌های بوم‌گردی این منطقه از شانزدهم مهرماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

فرماندار شهرستان سپیدان افزود: متاسفانه کاهش حساسیت مردم و بی توجهی به محدودیت‌ها و طرح‌های فاصله‌گذاری فیزیکی، باعث افزایش شیوع ویروس کرونا در این شهرستان شده است.

جمال جوادی جهرمی، با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است، اظهار داشت: بهترین کار این است که با درک شرایط موجود و با رعایت موازین بهداشتی، زندگی در شرایط جدید کرونایی را به عنوان فرهنگ و الگوی جدید زندگی بپذیریم و با آن کنار بیاییم و نگذاریم که بیشتر از این صدمات جانی و اقتصادی گریبانگیر خانواده‌ها شود.

رییس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای شهرستان سپیدان همچنین بیان کرد: باید تیم‌های بازرسی ستاد مقابله با کرونا این شهرستان شامل، فرمانداری، مرکزبهداشت، اتاق اصناف، گردشگری، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی تشکیل شوند و مکان‌های پُر ازدحام همچون پاساژها، تالارها، بانک‌ها و اداره‌ها را به صورت مستمر مورد بازدید و بررسی قرار دهند.

جوادی جهرمی ادامه داد: بدون تردید با استفاده بهینه از ماسک به ویژه در اماکن عمومی، اجتناب از سفرهای غیر ضروری و درون شهری، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در واحدهای صنفی و اداره‌ها از آمار مبتلایان به ویروس کرونا کاسته خواهد شد.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار