چاپ کد خبر: 36001
11 مهر 1399

تعطیلی مرگبار جوان ۲۰ ساله در سد درودزن مرودشت

جوان ۲۰ ساله در سد درودزن مرودشت غرق شد

به گزارش اول فارس ،جسد پسر جوان ۲۰ ساله ‌اهل حصار که در اطراف سد درودزن در مورخ ۱۰ مهرماه به دلیل شنا کردن غرق‌شده بود توسط غواصان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت کشف شد.
جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت با اعلام این خبر ،بیان داشت: طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شهرداری مرودشت بلافاصله نیروهای نجات‌غریق و اکیپ غواصی سازمان آتش‌نشانی با هماهنگی فرماندار شهرستان مرودشت و شهردار مرودشت، به محل اعزام و جستجو را در اطراف سد آغاز کردندوکمتر از ۲۴ ساعت موفق به کشف جسد شدیم.
گفتنی است جسد کشف‌شده توسط غواصان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت، تحویل عوامل انتظامی و اورژانس شهرستان گردید.

بر اساس این گزارش، دریاچه سدها به علت موقعیت خاص خود نظیر توپوگرافی کاملاً نامشخص و همچنین به دلیل باتلاقی بودن آن، مکان بسیار خطرناکی برای شنا کردن است و لازم است به این نکته توجه شود که به مهارت خود و دیگران در شنا کردن اعتماد نکنید، افزود: شواهد نشان می دهد که بیشتر غرق شدگان در دریاچه سدها و رودخانه‌ها کسانی بودند که با ادعای آشنایی با شنا به هشدارهای موجود توجه نکرده‌اند، یک سوم قربانی های غرق شدگی با فن شنا به طور کامل آشنا بوده اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار