چاپ کد خبر: 2541
19 آذر 1397
نایب رییس شورای شهر:

تهدید عضو شورای شهر شیراز به علنی کردن تخلفات دفاتر تسهیلگری

نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اگر مانعی بر سرراه مصوبه تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده ایجاد شود، کلاهی که دفاتر تسهیلگری سر مردم گذاشته‌اند، را با شهروندان در میان می‌گذاریم.

تهدید عضو شورای شیراز به علنی کردن تخلفات دفاتر تسهیلگریبه گزارش اول فارس به نقل ازخبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم صبوری نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر شیراز، با اشاره به ایراد هیات تطبیق به مصوبه امتیازات تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده، حق الزحمه و نحوه نظارت بر دفاتر تسهیلگری و خدمات نوسازی بافت فرسوده گفت: معتقدم فرمانداری هیچ ذهنیتی درباره این مصوبه نداشته است چرا که بند۲ تکالیف بودجه هیچ ربطی به بحث نداشته است.

وی افزود: قانون ایین نامه دفاتر پیشخوان دولت هیچ ربطی به دفاتر تسهیلگری ندارد و  ایجاد این دفاتر از پایه مشکل داشته است.

صبوری گفت: از ابتدای ارائه این لایحه، زمزمه‌های مخالفت برخی در شهرداری با تصویب لایحه و یا اجرا نکردن مصوبه شنیده می شد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این شورا با هرنوع انحصاری مخالف است، انحصار یعنی ایجاد زمینه فساد، فسادهای زیادی در بافت فرسوده و در دفاتر تسهیلگری صورت گرفته است.

وی بر رفع زمینه فساد تاکید کرد و افزود: اگر بخواهند در روند این لایحه کار شکنی کنند شکایات مردم و کلاهی که دفاتر تسهیلگری بر سرمردم گذاشته است را بامردم در میان میگذاریم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار