چاپ کد خبر: 113892
18 خرداد 1402

جزئیات آتش سوزی خونین در مرکز نگهداری از معلولان شهرستان گراش

رئیس مرکز اورژانس گراش گفت: ساعاتی پیش در پی وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز نگهداری از معلولان در شهرستان گراش ۸ نفر از معلولان و سه نیروی آتش‌نشان مصدوم شدند.
گراش آتش سوزی

به گزارش اول فارس ، ناصر دلخوش  درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: آتش‌سوزی ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در مرکز نگهداری معلولین نینوا در شهرستان گراش اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه این آسایشگاه محل نگهداری دختران بی‌سرپرست است، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد این آتش‌سوزی ناشی از سوختگی اسپیلت برقی بوده است که در اثر این حادثه ۸ نفر از معلولان دچار سوختگی شدند.

دلخوش با بیان اینکه مسئولان آسایشگاه پس از وقوع حادثه فورا با اورژانس ۱۱۵ گراش تماس گرفتند، افزود: ماموران اورژانس فورا اقدام به انتقال مصدومان و ارائه خدمات پیش بیمارستانی کردند.

وی تاکید کرد: بخاطر دود ناشی از آتش سوزی، سه نفر از پرسنل آتش‌نشان هم مصدوم شدند و ما نیز با کمک گرفتن از آمبولانس هلال احمر  مصدومان را به بیمارستان امیرالمومنین گراش انتقال دادیم و فورا اقدامات لازم انجام شد.

دلخوش گفت: تعدادی از مصدومان تا ساعاتی دیگر ترخیص خواهند شد و برخی نیز کمی بیشتر برای مراقبت‌های بیشتر تحت درمان خواهند بود.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار