چاپ کد خبر: 19075
5 دی 1398

جزئیات تازه از سانحه تصادف کامیون مرسولات پستی فارس/راننده خواب نبود

تشریح جزئیات سانحه کامیون حامل مرسولات پستی در زرقان فارس/ خواب آلودگی راننده کامیون منتفی شد

مدیرکل پست فارس جزییات بیشتری ازسانحه کامیون حامل مرسولات پستی در تقاطع زرقان فارس را تشریح کرد.

به گزارش اول فارس ، مدیرکل پست فارس روز چهارشنبه در تشریح چگونگی وقوع حادثه که منجر به جان باختن راننده کامیون حمل موسولات پستی و سرنشین آن شده است، افزود : حسب بررسی به عمل آمده از سامانه رهگیری خودروهای پستی(GPS)  کامیون حامل مرسوله در ساعت ۷:۴۴ دقیقه صبح روز سه شنبه (نیم ساعت) قبل از حادثه، جهت سوخت گیری به جایگاه زارع حوالی شیراز وارد شده است.

وی ادامه داد: بررسی های ثبت شده نشان می دهد که خودرو مذکور در ساعت ۷:۵۹ دقیقه صبح از جایگاه سوخت خارج شده و این موضوع احتمال خواب آلودگی رانندگان را منتفی می کند. 
 
مدیرکل پست فارس تاکید کرد: بررسی‌های میدانی از شاهدان عینی و اظهارات آنها نشان می‌دهد عابری به صورت ناگهانی اقدام به عبور از عرض خیابان کرده است و این موضوع سبب شده تا راننده جهت جلوگیری از برخورد با آن عابر از مسیر اصلی خود منحرف و با پایه و ستون پل تقاطع زرقان در حوالی شیراز برخورد کند. 
 
بر اثر این حادثه دو تن از کارکنان  شرکت ملی پست  جان خود را از دست دادند که پیکر آنان جهت خاک سپاری به زادگاهشان در گرمسار و ورامین منتقل شد.کامیون اسکانیای حامل مرسولات پستی از تهران عازم شیراز و بوشهر بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Javad Kazemzadeh جمعه , ۶ دی ۱۳۹۸ - ۲:۰۸

روح برادران و همکاران عزیزم ؛ مرحوم قندالی و مرحوم تاجیک شاد و قرین رحمت خداوند باشد .
خدا رحمتشون کنه .
اینها شهید محسوب میشن چون در حال انجام وظیفه از دنیا رفتند .
برای شادی روحشان صلوات .

آخرین اخبار