چاپ کد خبر: 141776
10 اردیبهشت 1403

جزئیات تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز وزرقان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز جزئیات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های شیراز و زرقان از جمله زمان مجاز تبلیغات این دور از انتخابات، آغاز فرآیند رأی گیری را اعلام کرد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش اول فارس ، ابراهیم کرامت فر دوشنبه در نشست کمیته تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه افزود: فرصت های برابر نامزدها برای تبلیغات یکی از شاخصه های مهم سلامت انتخابات به شمار می رود که بخش عمده ای از آن در حوزه تبلیغات محیطی و شهری است.

وی ادامه داد: علاوه بر تبلیغات فراگیر در صدا و سیما، رسانه های جمعی و فضای مجازی، استفاده از تابلوهای شهری و فضاهای محیطی نقش بسزایی در تبلیغات انتخاباتی دارد که تمهیدات لازم برای این امر فراهم شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های شیراز و زرقان همزمان با دیگر حوزه های کشور از بامداد ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می شود، اظهار کرد: زمان مجاز تبلیغات این دور از انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز فرایند رأی گیری، یعنی برابر با ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه با هرگونه تبلیغات غیرقانونی و نامتعارف که خارج از دستورالعمل های ابلاغی باشد برخورد قانونی می شود، ابراز کرد: به منظور تشریح و تبیین دستورالعمل ها، از چهار نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه برای شرکت در یک نشست مشترک در فرمانداری شهرستان شیراز دعوت شده که این نشست به زودی برگزار می شود.

کرامت فر با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی به منظور انتخاب دو منتخب دیگر حوزه شیراز و زرقان روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود، بیان کرد: در دور اول انتخابات، شهرستان شیراز اولین کلان شهری بود که به فرآیند تأیید صحت انتخابات از سوی شورای محترم نگهبان رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز ضمن تقدیر از همکاری و هماهنگی خوب تمام دستگاه ها و ارگان های ذی مدخل در برگزاری دور اول انتخابات این شهرستان در اسفند ماه ۱۴۰۲، ابراز کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده این دور از انتخابات نیز به خوبی و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲ حوزه شهرستان شیراز و زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده است.

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان جمعا چهار نماینده و حوزه انتخابیه مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار