چاپ کد خبر: 118595
24 مرداد 1402

جزئیات تشییع پیکر ۲ ‌شهید حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ(ع) و محدودیتهای ترافیکی در شیراز

پیکر مطهر ۲ شهید حمله تروریستی شاهچراغ v,c چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در شیراز تشییع و تدفین خواهد شد.
به گزارش اول فارس از شیراز، ‌مراسم تشییع این شهید والامقام، از ساعت ۹ صبح، با حضور امت حزب‌الله، از میدان شهداء به سمت آستان مقدس برگزار و پیکر مطهر ایشان پس از اقامه نماز، در این بارگاه منور به خاک سپرده خواهد شد.

شهدای شاچراغ 1

غلامعباس عباسی  خادم  حرم مطهر شاه چراغ (ع) دیشب، در همان دقایق ابتدایی حمله تروریستی به شهادت رسید.همچنین پیکر محمد جهانگیری که پس از دو بار عمل جراحی به علت شدت جراحات وارده و علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد نیز روز چهارشنبه  ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در حرم شاهچراغ برگزار می‌شود.

‌محمد جهانگیری  اهل مرودشت و از مأمورین امنیتی حرم مطهر بود که در درگیری با عامل تکفیری تروریستی به دلیل اصابت گلوله مجروح شده بودند.‌ قرار است.

غلامعباس عباسی، خادم حرم شاهچراغ (ع)، در سن ۶۹ سالگی، هنگام خدمت به زائران، به شهادت رسید.او در شهرستان خرامه در خانه‌ای به دنیا آمد که پدرش آن را وقف امام حسین (ع) کرده بود.در جوانی با ورود به سپاه پاسداران، ۸ سال در جبهه‌های حق علیه باطل جنگید؛ پس از بازنشستگی از سپاه، به هیات محبین اهل بیت خرامه پیوست و پس از آن خادم حرم شاهچراغ (ع) شد.از شهید ۴ فرزند پسر و ۴ فرزند دختر به جای مانده است.

در حمله تروریستی بیست و دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ به حرم مطهرحضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شهید و مجروح شدند‌.

10015414 918 Copy

تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای شاهچراغ (ع) در شیراز
رئیس پلیس راهور استان فارس، محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در شیراز را اعلام کرد.
سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس اظهار کرد: مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) فردا چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه از میدان شهدا تا حرم مطهر در شهر شیراز برگزار می‌شود.

او ادامه داد: بر این اساس از ساعت ۸ صبح فردا در تقاطع هجرت به سمت میدان شهدا، بلوار کریم خان زند به سمت میدان شهدا، طول خیابان لطفعلی خان زند حد فاصل تقاطع مشیر تا تقاطع طالقانی و از چهار راه شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان فارس با بیان اینکه این محدودیت‌های ترافیکی تا پایان مراسم تشییع اعمال خواهد شد، گفت: از شهروندان انتظار می‌رود که همچون همیشه با مجموعه انتظامی و پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

فعال فرهنگی و فعال اجتماعی پنجشنبه , ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

پاسدارشهیدمحمدجهانگیری ازنیروهای امنیت سپاه بود.
روحش شاد.

آخرین اخبار