چاپ کد خبر: 29247
14 خرداد 1399

جزئیات حمله مسلحانه به خودروی حمل متهمان در میناب و فرار سه زندانی

خودروی حامل متهمان پرونده قتل رییس پاسگاه چغازردی میناب،  در مسیر بازگشت از دادگاه مورد حمله افراد مسلح قرار می‌گیرد و متهم اصلی از چنگال قانون می‌گریزد.

حمله مسلحانه به خودروی حمل متهم در میناب

به گزارش اول فارس ، روز۱۰ خرداد متهم اصلی پرونده قتل شهید حجت‌الله دشتبانی فرمانده ایست و بازرسی چغازردی میناب در حین بازگشت از دادگاه با همکاری چند فرد مسلح اقدام به فرار می‌کند.

مینی‌بوس حامل متهم به قتل حوالی ظهر روز گذشته در بازگشت از دادگاه مورد حمله افراد مسلح قرار می‌گیرد و متهم به همراه یک خودرو از چنگال قانون می‌گریزد.همچنین این افراد مسلح در حوالی ایست و بازرسی سرنی نیز بار دیگر با نیروهای پلیس درگیر می‌شوند.

هم‌اکنون یگان‌های مختلفی از پلیس‌های تخصصی استان هرمزگان در حال تجسس و پیگیری برای دستگیری این متهم فراری هستند.

شهید دشتبانی تیرماه ۹۸ در درگیری مسلحانه با اشرار به شهادت رسید و مهر ۹۸ متهم اصلی پرونده دستگیر شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: به دنبال اقدام ربایندگان و فرار ۳ نفر از مجرمان زندان میناب در تاریخ ۱۰ خرداد بلافاصله جلسه شورای تامین شهرستان میناب برگزار و بررسی های اولیه انجام گرفت.

احمد پویافر در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: به دنبال اقدام ربایندگان و فرار ۳ نفر از مجرمان زندان میناب در تاریخ ۱۰ خرداد بلافاصله جلسه شورای تامین شهرستان میناب برگزار و بررسی های اولیه انجام گرفت.

وی افزود: همچنین کمیسیون امنیت استان و همینطور جلسه فوق العاده شورای تامین استان در بالاترین سطح مسئولان امنیتی و انتظامی به ریاست استاندار محترم هرمزگان تشکیل شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان اضافه کرد: در این جلسه با دستورات لازم استاندار هرمزگان  زوایای مختلف موضوع در دست بررسی و رسیدگی قرار گرفته که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد گرفت.

پویافر بیان داشت: بر همین اساس تلاش می شود در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از همه ظرفیت های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی ربایندگان و مجرمین دستگیر و به دست عدالت سپرده شوند.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امید از میناب جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۱۴

همه در شهر جاسک دیروز دستگیر شدن

آخرین اخبار