چاپ کد خبر: 122474
8 مهر 1402

جزئیات قتل فجیع ۱ مرد به دست فرزند و همسر در لارستان فارس

فرمانده انتظامی لارستان گفت: خانمی که به دلیل اختلافات خانوادگی با همکاری فرزندش اقدام به قتل همسر خود کرده بود، با سرعت عمل پلیس در کمتر از ۲  ساعت دستگیر شد. 

قتل لارستان

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “سیدمحمد یوسفی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع فوت مشکوک مردی ۴۶ ساله در یکی از محله‌های شهرستان لارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با انتقال متوفی به پزشک قانونی و اعلام خانواده مبنی بر سکته، با اشاره به اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دارای آثار خفگی روی گردن می‌باشد.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: با پی بردن کارآگاهان به وجود اختلاف خانوادگی فی ما بین متوفی و همسرش، فرضیه قتل توسط همسر وی قوت گرفت.

سرهنگ “یوسفی” در ادامه تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با پیگیری‌های صورت گرفته متهمه ۴۶ ساله به همراه فرزند (پسر) ۱۶ ساله‌اش را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در مواجهه با شواهد و مدارک پلیس به قتل همسرش( از طریق خفه کردن) با همکاری پسر ۱۶ ساله‌اش به انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند

اگر این مرد را جایی دیدید فوراً پلیس را خبر کنید +عکس

حضور دیمی میلیون ها افغانی برای ایران خطرناک نیست؟

طرز تهیه مرغ توسکانی غذا محبوب بین المللی که باید تست کنید

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۴۶

یک زن و بچه شانزده ساله چطور می توانند یک مرد را از پای در بیاورند

آخرین اخبار