چاپ کد خبر: 110368
9 اردیبهشت 1402

جشنواره تبلیغات آنلاین | نکات مهم ، مزایا ، نحوه و تعرفه خرید و سفارش انتشار رپرتاژ

خرید رپورتاژ به این معنی است که شما این مقاله تبلیغاتی را در سایت‌های معتبر با پرداخت مبلغ معینی به نمایش می‌گذارید و مشتری با استفاده از لینکی که در آن مقاله قرار دارد، به‌صورت مستقیم به سمت وب‌سایت شما هدایت خواهد شد. به جرات می‌توان گفت که خرید رپرتاژ، یکی از راه‌های تبلیغ دائمی و تأثیرگذار است که به‌صورت شگفت‌انگیزی می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کرده و تأثیر بسیار زیادی هم در سئو سایت بگذارد.

جشنواره تبلیغات آنلاین | نکات مهم، مزایا، نحوه و تعرفه خرید و انتشار رپرتاژ

تبلیغات آنلاین چیست؟
تبلیغات آنلاین یک شیوه نوین تبلیغات با استفاده از اینترنت و در فضای اینترنت است که به عنوان یکی از مؤثرترین روش‌ها در گسترش کسب و کار، پیدا کردن مشتریان جدید و تنوع بخشیدن به نحوه درآمدزایی کسب و کارها شناخته می‌شود. اگر شما به وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و یا شبکه اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، تلگرام، فیس‌بوک و … نگاه کنید، تعداد زیادی از این تبلیغات را در آنها مشاهده خواهید کرد. برای نمایش تبلیغات در این رسانه‌ها نیاز به اینترنت است. همان‌طور که می‌دانیم امروزه اینترنت به عنوان یک کانال تبلیغاتی در میان مردم جایگاه ویژه‌ای دارد؛ به نحوی که روزبه‌روز در حال رشد و تکامل است. اینترنت را می‌توان به عنوان یک رسانه نسبتاً فعال تعریف کرد؛ به این صورت که در فضای اینترنت همه چیز به فعالیت‌های کاربر و تعامل او وابسته است. ویژگی‌هایی از این قبیل که امکانی را فراهم می‌کند تا تبادل اطلاعات به بهترین شکل فراهم شود باعث بهبود و تقویت رابطه یک کسب و کار با مشتریان هدف می‌شود و اینترنت را به یک ابزار بسیار کاربردی جهت تبلیغات تبدیل می‌کند.

در دهه اخیر تبلیغات آنلاین جزو کارآمدترین شیوه‌های بازاریابی برای کسب و کارهای ایران و جهان بوده و توجه تعداد زیادی از بازاریابان حوزه‌های مختلف را به خود جلب کرده‌ است.

تبلیغات آنلاین را می‌توان هنر استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار کارآمد جهت انتقال هدفمند پیام‌های بازاریابی به مخاطبان هدف تعریف کرد؛ پیام‌هایی که موجب تشویق و ترغیب مخاطب، جهت خرید محصول یا خدماتی خاص می‌شود.

تبلیغات آنلاین در ایران نیز چند سالی است که رشد و توجه زیادی همراه بوده به نحوی که بسیاری از کسب و کارها، رسانه‌ها و برندهای معروف از این شیوه تبلیغاتی به صورت‌های مختلفی استفاده می‌کنند و از طرفی، به فرصتی برای کسب درآمد از تبلیغات هم تبدیل شده است.

معمولاً تمامی افرادی که در فضای دیجیتال فعالیت می‌کنند، به دنبال روشی هستند که با استفاده از آن بتوانند مقدار سوددهی منبع کسب درآمد خود را بیشتر کنند. برای مثال، شخصی که یک سایت فروشگاهی را مدیریت می‌کند، برای دیده شدن بیشتر سایت خود، باید فعالیت‌های خاصی را انجام دهد تا نظر مردم را جلب کند.

جشنواره تبلیغات آنلاین | نکات مهم، مزایا، نحوه و تعرفه خرید و انتشار رپرتاژ

خرید رپرتاژ آگهی یکی از همین فعالیت‌ها است که تأثیر فراوانی در سئو سایت شما می‌گذارد و رتبه سایت را به اندازه‌ای بالا می‌برد که اگر به‌خوبی با تکنیک‌های آن آشنا باشید، می‌توانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. در واقع باید بگوییم که رپرتاژ، یک مقاله، خبر یا گزارشی است که در سایر سایت‌ها از کسب کار شما تعریف می‌کند که این تعریف، به‌صورت هوشمندانه باعث جلب اعتماد مشتری می‌شود.

خرید رپورتاژ به این معنی است که شما این مقاله تبلیغاتی را در سایت‌های معتبر با پرداخت مبلغ معینی به نمایش می‌گذارید و مشتری با استفاده از لینکی که در آن مقاله قرار دارد، به‌صورت مستقیم به سمت وب‌سایت شما هدایت خواهد شد. به جرات می‌توان گفت که خرید رپرتاژ، یکی از راه‌های تبلیغ دائمی و تأثیرگذار است که به‌صورت شگفت‌انگیزی می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کرده و تأثیر بسیار زیادی هم در سئو سایت بگذارد.

برای سفارش تبلیغات و انتشار رپرتاژ در اول فارس با شماره ۰۹۱۷۴۱۰۳۰۹۸ تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، سروش و بله همین شماره در ارتباط باشید.

تفاوت تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی چیست؟
قبل از گسترش و توسعه تبلیغات آنلاین  و ورود آن به استراتژی بازاریابی کسب و کارها و برندهای مطرح، بازاریابان تنها از شیوه تبلیغات سنتی برای معرفی محصولات یا خدمات آنها استفاده می‌کردند. تبلیغات سنتی شیوه‌ای از تبلیغات است که با استفاده از روش‌های مرسوم مانند تبلیغات رو در رو، چاپ بنر چاپی یا بیلبورد، روزنامه، تبلیغ تلویزیونی و … انجام می‌پذیرد. مخاطب تبلیغات سنتی، عموم مردم هستند، این در حالی است که در تبلیغات آنلاین به این صورت نیست. نظام توزیع رسانه‌ها در تبلیغات آنلاین می‌تواند مخاطبان هدف هر کسب و کار را جذب کند و از این طریق تأثیر بسیار زیادی در رشد آن داشته باشد. به هر حال زمانی که مخاطب هدف شناسایی می‌شود، در مسیر مشخص و از پیش تعیین شده قرار می‌گیرد اثرگذاری پیام یک کسب و کار بر او نیز بیشتر می‌شود.

تبیلغات و رپرتاژ فوری و آنلاین در اول فارس 2اول فارس با شماره ۰۹۱۷۴۱۰۳۰۹۸ تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، سروش و بله همین شماره در ارتباط باشید." width="500" height="301" />

مزایای تبلیغات آنلاین و اینترنتی چیست؟
هزینه‌ی تبلیغات آنلاین و اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی بسیار پایین‌تر است. تبلیغات سنتی نیاز به طراحی بنرهای تبلیغاتی، بیلبورد، ساخت تیزر تلویزیونی و … داشته و از این نظر، هزینه‌ی زیادی برای یک کسب و کار در پی دارد. اما در تبلیغات آنلاین با یک هزینه مقرون به‌صرفه خواهید توانست تبلیغ خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.
تبلیغات آنلاین جامعه هدف بسیار بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهد امروزه، مردم عادت دارند که اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را از طریق موتورهای جستجو مانند Google جستجو کنند. تبلیغات آنلاین یک روش بسیار مطمئن برای نشان‌دادن پیشنهادهای شما به بیش از ۴.۳ میلیارد کاربر وب در سراسر جهان و بیش از ۷۰ میلیون نفر در ایران است.
در تبلیغات سنتی امکان اطلاع از میزان بازدیدها و اثربخشی تبلیغات بر مشتریان به صورت دقیق وجود ندارد؛ این درحالی است که در صورت استفاده‌ی مناسب از تبلیغات آنلاین می‌توان تعداد بازدیدکنندگان، اثربخشی تبلیغات، میزان درآمد حاصل از تبلیغ و بسیاری موارد دیگر را رهگیری و مشاهده کرد.
هرچه تعداد بازدیدکنندگان سایت شما بیشتر باشد، مشتریان بالقوه بیشتری را خواهید داشت که منجر به افزایش فروش نیز می‌شود. هدف تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران و هدایت آنها به وب‌سایت شما است. پیشنهاداتی که در تبلیغات آنلاین نمایش داده می‌شود حس کنجکاوی را در مخاطب ایجاد می‌کند و دلیل خوبی برای کلیک کردن بر روی تبلیغ شما به او می‌دهد.

جشنواره تبلیغات آنلاین | نکات مهم ، مزایا ، نحوه و تعرفه خرید و سفارش انتشار رپرتاژ
در تبلیغات سنتی امکان نمایش تبلیغ تنها به گروه هدف خاص چندان میسر نیست. برای مثال، اگر مخاطبان هدف ورزشکاران علاقه‌مند به کتاب باشند، به‌سختی می‌توان تبلیغات را به این اندازه محدود کرد اما در تبلیغات آنلاین می‌توان به صورت دقیق مخاطبان هدف را شناسایی کرد و نمایش تبلیغات را به آنها محدود کرد.
برخلاف روش‌های بازاریابی سنتی که بدون هیچ گزینشی، تبلیغات را نمایش می‌دهند، تبلیغات آنلاین پیام شما را به مخاطبان هدفی که به احتمال زیاد تبدیل به مشتری می‌شوند تنظیم می‌کند. به عنوان مثال، یک شرکت مسافرتی ممکن است از طریق تبلیغات آنلاین به منظور جذب کاربرانی که مشتاق سفر هستند، استفاده کند.
تبلیغات سنتی محدودیت زمانی و مکانی وجود دارد، اما در تبلیغات آنلاین این فرصت وجود دارد که بتوان محصولات و خدمات را در هر زمان و مکانی به مخاطبان معرفی کرد.

آشنایی با انواع رپرتاژ
امروزه رپرتاژ، بر اساس نحوه انتشار و نوع مخاطب انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد به‌خصوص خوشان را دارند اما در هدف نهایی، مشترک هستند. برخی از افراد بر این باورند که رپرتاژ، تنها به‌صورت نوشتاری به نمایش گذاشته می‌شود اما چنین باوری همیشه درست نیست. رپرتاژ می‌تواند به‌صورت تصویری هم در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. برای مثال، ممکن است در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی و ویدیو‌های مختلف دیده باشید که چند محصول را با هم مقایسه می‌کنند و از معایب و مزایای آن صحبت می‌کنند و در نهایت، محصول اصلی را معرفی می‌کنند. تصویری که در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد، یک مقایسه کاملاً بی‌طرفانه است که این روش از خواص تبلیغات رپرتاژی به‌صورت تصویری یا مالتی مدیا است.

از انواع دیگر رپرتاژ، می‌توان به رپرتاژ خبری و رپرتاژ تبلیغاتی یا همان رپرتاژ آگهی متنی هم اشاره کرد. رپرتاژ خبری را عمدتاً برای اهداف خبری و اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند که باید در سایت‌هایی متناسب با این هدف منتشر شود، اما رپرتاژ آگهی با اهداف تبلیغاتی جذب مشتری و … استفاده می‌شود. البته در هر مدل رپرتاژ، هدف بهبود سئو سایت هم مد نظر قرار می‌گیرد.

جشنواره تبلیغات آنلاین | نکات مهم، مزایا، نحوه و تعرفه خرید و انتشار رپرتاژ

در رپرتاژ آگهی چه بنویسیم؟
در رپرتاژهای حرفه‌ای، محتوای خبر به‌ گونه‌ای است که محصول مورد نظر شما را به‌صورت نامحسوس تبلیغ می‌کند. به این صورت که در ابتدا به این موضوع اشاره می‌کند که مشتری چه نیاز‌هایی در این زمینه دارد که باید رفع شود و در مرحله بعد، از قابلیت‌های محصول خود برای رفع آن نیاز سخن می‌گوید. در واقع در این روش، نیازی نیست که برند، تبلیغات خود را مخفی کند.

نکات مهم استفاده از رپورتاژ
اگر صاحب کسب‌ و کار اینترنتی هستید و قصد دارید در این حوزه از روش‌های تبلیغاتی مانند رپرتاژ استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که پیش از شروع کار، از نکات و تکنیک‌های مهم در این زمینه آگاهی داشته باشید. بدون شک شما با رعایت این موارد می‌توانید بیشترین استفاده از نتایج رپرتاژ را داشته باشید. شما باید قبل از خرید رپورتاژ، شناخت کاملی از مخاطبان خود به دست آورید؛ به این دلیل که معمولاً مخاطبان سایت‌های پربازدیدی که رپرتاژ خود را در آن قرار می‌دهید، مخاطبان نکته‌سنجی هستند و شما را مورد قضاوت قرار می‌دهند.

برای اینکه بتوانید در این زمینه موفق باشید، باید از محتوا‌های کپی شده و بدون ارزش که صرفاً تبلیغ برند شما را مطرح می‌کند، فاصله بگیرید. سعی کنید عنوان وسوسه‌انگیز و تیتر جذابی را برای محتوای خود در نظر بگیرید، موضوعی انتخاب کنید که جز علایق و دغدغه‌های مخاطب باشد تا شانس موفقیت شما هم از نظر سئو و هم جلب مخاطب، افزایش پیدا کند. صداقت حرف اول را در محتوای رپرتاژ می‌زند؛ محتوایی را به نمایش بگذارید که به‌صورت کاملاً صادقانه درباره محصول شما حرف بزند.

یکی دیگر از باید‌ها و نباید‌های استفاده از رپرتاژ این است که محتوای خود را در وبسایت‌هایی نشر دهید که بازدیدکنندگان زیادی داشته باشند. در این صورت مخاطبان بیشتری مطلب شما را می‌بینند. هر چه قدرت دامنه سایت بالاتر باشد، کیفیت و تعداد محتواهای آن بیشتر و سئوی بهتری داشته باشد، اثربخشی محتوای شما افزایش پیدا می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید رپرتاژ از سایت‌های پربازدید و معتبر این است که شما با سرعت بیشتری تبدیل به برند می‌شوید. اگر بین موضوع سایت شما و سایت مورد نظر، ارتباط موضوعی وجود داشته باشد، یعنی مخاطبانی مشترک داشته باشید، رپرتاژ شما می‌تواند به ابزاری برای روابط عمومی آنلاین برند شما تبدیل شود. هر چه محتوای شما بیشتر خوانده شود، تاثیری که از بک لینک‌های آن به دست می‌آورید هم بیشتر شده و ارزش سئویی رپورتاژ را دو چندان می‌کند. قطعاً این امر، از دید گوگل پنهان نخواهد ماند.

یکی دیگر از موارد مهمی که باید در انتشار محتوای رپرتاژ در نظر بگیریم، تعداد لینک‌های درج شده در محتوا است. برخی از افراد بر این عقیده هستند که تعداد زیاد بک لینک‌های محتوای رپرتاژ، می‌تواند در نتیجه‌گیری سئویی سایتشان تأثیر بیشتری بگذارد درصورتی‌که این‌گونه نیست. با توجه به قواعدی که گوگل دارد، تعداد لینک زیاد باعث می‌شود اعتبار لینک‌ها در بین کل لینک‌های موجود در محتوا تقسیم شود و این موضوع می‌تواند تاثیر مد نظر روی لینک‌های اصلی را کاهش دهد. توصیه می‌شود حداکثر ۳ لینک به ۳ صفحه مختلف از سایت خود در رپرتاژ درج کنید. در صورتی که حجم مطلب بالا باشد، می‌توان تعداد لینک‌‎ها را افزایش داد.

جشنواره تبلیغات آنلاین | نکات مهم، مزایا، نحوه و تعرفه خرید و انتشار رپرتاژ

انتشار رپرتاژ در سایت‌های مرتبط، نکته بسیار مهمی است که باید حتماً به آن توجه کنید چون بازدید‌کنندگان این سایت‌ها‌ معمولاً کسانی هستند که به دنبال محصولات مشابه شما می‌گردند و این موضوع می‌تواند به پیشرفت کسب‌وکار شما کمک فراوانی کند. محتوای رپرتاژ شما بهتر است دارای پاراگراف‌های مختلفی باشد و سعی کنید از محتوا‌هایی استفاده کنید که بیشتر از ۱۲۰۰ کلمه نباشند.

چند نمونه از مزایای خرید رپورتاژ
خرید رپرتاژ، مزیت‌های فراوانی دارد که قطعاً در یک مقاله نمی‌توان تمامی آن را بیان کرد. اما در ادامه به چند نمونه از مهم‌ترین مزیت‌های این روش تبلیغاتی اشاره می‌کنیم تا با آگاهی بیشتری به خرید رپورتاژ بپردازید. اولین مزیت رپرتاژ، این است که حس اعتماد بیشتری را در مخاطب ایجاد می‌کند. وقتی در مورد یک برند در رسانه‌های مختلف و معتبر صحبت شود، به طور ناخودآگاه حس اعتماد بیشتری به آن برند تجربه می‌کنیم.

اعتمادسازی با رپورتاژ
دریافت بک لینک باکیفیت و مناسب برای سئو، یکی دیگر از مزیت‌های مهم رپرتاژ به‌حساب می‌آید و در ایران عم عمدتاً از رپورتاژ برای لینکسازی استفاده می‌شود. بک لینک‌هایی که از رپرتاژ آگهی دریافت می‌شود، هماهنگ با استاندارد‌های گوگل است و به عنوان بهترین نوع از بک لینک‌ها به‌حساب می‌آید. خوبی لینکسازی با رپرتاژ، دائمی بودن آن در دل محتوا است؛ بک‌لینک‌هایی که در فوتر سایت یا در سایدبارها استفاده می‌شود، گرچه در صفحات بیشتری نمایش داده می‌شوند اما گاهاً ارزش کمتری از بک لینک‌های درون محتوا دارند. با حذف بک لینک‌ها، تاثیر منفی آن در سئوی سایت و آنالیزهای گوگل مشخص می‌شود و لینک‌های درون رپرتاژ، این مشکل را ندارند.

مزیت دیگر خرید رپرتاژ در اطلاع‌رسانی از رویدادها، اخبار برند، اخبار جشنواره‌ها و به طور کلی، نمایش برند به مخاطبان هدف می‌باشد که معمولاً برای برندهای بزرگ یا برندهای تخصصی در رسانه‌های تخصصی استفاده می‌شود.

هزینه خرید رپرتاژ
رپرتاژها هم مانند هر مدل دیگر از تبلیغات آنلاین در ایران، دارای قیمت‌های مختلفی است. تعرفه رپرتاژ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به آن اشاره شده:

اعتبار سایت منتشرکننده از نظر برندینگ، قدرت دامنه و اسپم اسکور
تعداد بک لینک فالو قابل انتشار در رپرتاژ
محل انتشار رپرتاژ (در صفحه اصلی، در صفحه دسته‌بندی موضوعی و یا …)
رتبه الکسای وبسایت منتشرکننده رپورتاژ
به طور کلی می‌توان از ۳۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان، قیمت رپرتاژ را در سایت‌های مختلف مشاهده کرد.

در موارد زیادی مشاهده شده است که در سایت‌هایی که معمولاً از دامنه‌های منقضی شده و دارای رتبه استفاده کرده، محتوایی باکیفیت پایین که عمدتاً توسط ربات منتشر شده و ده‌ها لینک را در صفحات خود منتشر کرده‌اند، تعرفه رپرتاژ بسیار پایین است.

انواع تبلیغات آنلاین در ایران

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
بازاریابی موتورهای جستجو جزو شیوه‌های بسیار مؤثر و کارآمد در تبلیغات است که به دو روش رایگان و پولی به منظور تبلیغ یک وب‌سایت از طریق بیشتر دیده شدن آن در نتایج موتورهای جست‌وجو انجام می‌گیرد. در واقع در این شیوه از بازاریابی از موتورهای جستجو مانند گوگل و ابزارهای جانبی آن‌ به منظور کسب رتبه بهتر در نتایج، افزایش ترافیک، جذب مخاطب هدف و افزایش فروش و سودآوری استفاده می‌شود. مهم‌ترین هدفی که در بازاریابی موتورهای جستجو دنبال می‌شود رسیدن به رتبه‌های بهتر در نتایج موتورهای جستجو است که با سئو سایت انجام می‌شود اما استفاده از تبلیغات گوگلی برای کسب نتیجه سریع‌تر، جزئی از SEM به شمار می‌رود.

بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
این نوع از تبلیغات همان تبلیغاتی است که در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر، و… مشاهده می‌کنیم. معمولاً بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها اخبار و تبلیغات خود را از این طریق به مخاطبان هدف خود می‌رسانند. در واقع در این نوع از تبلیغات، هدف بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی به منظور برقراری ارتباط سریع و مستقیم با مخاطبان هدف، برندسازی و افزایش فروش است.

تبلیغات موبایلی
در تبلیغات موبایلی هدف تبلیغ محصول یا خدمات در دستگاه‌های قابل‌حمل، مانند موبایل و تبلت است. معمولاً این نوع از تبلیغات آنلاین از طریق ارسال پیام‌های متنی و یا تبلیغات درون برنامه‌ای اپلیکیشن یا نوتیفیکیشن موبایل انجام می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزیت تبلیغات موبایلی، اثرگذاری بالا به دلیل وابستگی مردم به تلفن‌های همراه است. همین عامل موجب شده که این نوع از تبلیغات آنلاین در ایران مورد توجه بسیاری از برندها و کسب و کارهای معروف برای معرفی محصولات یا خدماتشان قرار بگیرد.

تبلیغات ویدئویی
امروزه ویدئوها یک روش بسیار قدرتمند برای تبلیغات به شمار می‌روند چرا که در آن‌ها از المان‌های سمعی و بصری بسیار ویژه‌ای برای جلب نظر مخاطبان استفاده می‌شود؛ به همین جهت روزبه‌روز از محبوبیت و اهمیت بیشتری برخوردار می‌شوند. در چند سال اخیر تبلیغات ویدئویی با سرعتی بی‌سابقه در حال رشد بوده‌اند به نحوی که در حال حاضر تخمین زده می‌شود که بیش از ۳۵ درصد از کل هزینه‌های تبلیغات آنلاین در ایران در این حوزه صورت می‌گیرد. با توجه به تأثیر بسیار خوب این نوع از تبلیغات و همچنین فراهم آمدن بستر مناسب برای مشاهده ویدئوها در سطح وب، می‌توان تبلیغات ویدئویی را یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغات آنلاین نام برد و از آن برای رساندن پیام به مخاطب هدف در بستر سرویس‌هایی چون آپارات، یوتیوب، فیلیمو، نماوا و… استفاده کرد. به نوعی می‌توان گفت که تبلیغات ویدئویی درست مانند تبلیغات سنتی تلویزیونی است با این تفاوت که تبلیغ‌کننده می‌تواند تأثیر تبلیغات ویدئویی را بسیار بهتر از تبلیغات تلویزیونی نظارت و بررسی کند.

تبلیغات نمایشی (Display Advertising)
تبلیغات نمایشی یا بنری نوعی از تبلیغات آنلاین در وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌های دیگر است که با هدف جذب ترافیک بیشتر، معرفی محصول یا خدمات و افزایش آگاهی از برند انجام می‌گیرد. تبلیغات بنری را می‌توان اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان دانست که در قالب‌های ویژه گرافیکی و در فرمت‌های مختلف در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی این بنرهای تبلیغاتی، مرورگر اینترنت کاربر را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده هدایت خواهد کرد.

تبلیغات همسان (Native Advertising)
تبلیغات همسان یکی از شیوه‌های تبلیغاتی جدید در بستر وب است که در آن با یکسان‌سازی موضوع و گرافیک تبلیغات با رابط کاربری و محتوای صفحات یک سایت، موجب جلب توجه بیشتر کاربران می‌شوند. در این نوع از تبلیغات سعی بر این است که تبلیغات به صورت اثربخش به مخاطب ارائه شود بدون این که تأثیر منفی بر او داشته باشد. تبلیغات همسان به دلیل کارآمدی و تأثیرگذاری بالا به عنوان محبوب‌ترین نوع تبلیغات آنلاین در ایران شناخته شده است و مورد استقبال بازاریابان بسیاری قرار گرفته است؛ چون با استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی تبلیغاتی مثل کاپریلا، تبلیغی که به کاربر نمایش داده می‌شود با محتوایی که در یک سایت در حال مشاهده است، یکسان و مرتبط می‌باشد.

تبلیغات کلیکی (Cost Per Click)
تبلیغات کلیکی به روشی در تبلیغات آنلاین گفته می‌شود که در آن یک کسب و کار تبلیغ محصول یا خدمات خود را توسط سرویس‌دهنده این نوع تبلیغات در سایت و یا اپلیکیشن‌های مختلف قرار می‌دهد و به ازای هر کلیک کاربر بر روی آن تبلیغ، مبلغی را پرداخت می‌کند. تبلیغات کلیکی بیشتر به منظور جذب ترافیک بیشتر و افزایش آگاهی نسبت به برند انجام می‌شود و با توجه به ویژگی‌ها و مزایای زیاد، جایگاه ویژه‌ای بین استراتژی‌های مختلف تبلیغات آنلاین دارد.

تبلیغات ریتارگتینگ (Retargeting)
تبلیغات ریتارگتینگ نوعی استراتژی بازاریابی است که در آن، کاربرانی را هدف نمایش تبلیغ قرار می‌دهند که در گذشته از وب‌سایت شما بازدید کرده یا با آن تعامل داشته‌اند. در این شیوه از تبلیغات آنلاین با قراردادن کوکی‌هایی در مرورگر کاربری که وارد وب‌سایت شده اما خرید انجام نداده، او را رهگیری کرده و در موقعیت‌های مختلف مجدداً او را هدف قرار داده و تبلیغات را به او نشان می‌دهند. تبلیغات ریتارگتینگ (هدفگیری مجدد) بیشتر با هدف آگاهی بخشی و تبدیل کاربر به خریدار استفاده می‌شود از این رو از اهمیت بیشتری نسبت به برخی از روش‌های بازاریابی برخوردار است.

افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing)
افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی ارجاعی (همکاری در فروش) یکی از بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات آنلاین است که در آن برای تبلیغ محصولات از مشارکت و همکاری دیگران استفاده می‌شود. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت که در افیلیت مارکتینگ، پیشنهاد خرید یا معرفی محصول بر روی وب‌سایت یا رسانه ناشر قرار می‌گیرد و اگر این پیشنهادها منجر به خرید محصول توسط کاربر شود، مبلغی به ناشر که بازاریابی محصول را انجام داده پرداخت می‌شود. در چند سال اخیر این نوع از بازاریابی و تبلیغات آنلاین در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار شده است چرا که منافع زیادی را هم برای کسب و کارها و هم برای ناشران همکار در تبلیغات به ارمغان می‌آورد.

برای سفارش تبلیغات و انتشار رپرتاژ در اول فارس با شماره ۰۹۱۷۴۱۰۳۰۹۸ تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، سروش و بله همین شماره در ارتباط باشید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار