چاپ کد خبر: 12899
17 شهریور 1398

حذف شعر سنگ قبر قاتل امام جمعه کازرون +تصویر

حیدر آسیابی گفت: شعر نوشته شده بر روی سنگ قبر قاتل شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند بلافاصله پس از مشاهده شدن با حکم قضائی برداشته شد.
به گزارش اول فارس، درپی انتشار عکس سنگ قبر حمید درخشنده قاتل  امام جمعه کازرون در شبکه های اجتماعی، که بر روی آن اشعاری در مدح جوانمردی قاتل ذکر شد بود موجی از اعتراضات مردمی شکل گرفت.
مردم نگرانی خود را از بابت اینکه عده ای قصد دارند جای جلاد و شهید را عوض کنند نشان داده و خواستار برخورد با عوامل این حرکت و حذف این اشعار از قبر این قاتل سنگدل داشتند، صبح امروز دادستان مرکز استان فارس  خبر از حذف این اشعار نامانوس از روی سبگ قبر حمید درخشنده داد.
حیدر آسیابی  با اشاره به شعر نوشته شده بر روی سنگ قبر قاتل شهید خرسند، اظهار داشت: شعر نوشته شده بر روی سنگ قبر قاتل شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند بلافاصله پس از مشاهده شدن با حکم قضائی برداشته شد.
برا ساس این گزارش ، صبح چهارشنبه ششم شهریور ۱۳۹۸ حکم قصاص قاتل امام جمعه شهرستان کازرون طبق رأی صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس صبح امروز در شهرستان کازرون و در ملاءعام اجرا شد. قاتل پیش از اعدام در مقابل خانواده‌اش، دادستان و برخی مسئولین علناً خود را نماینده امام زمان نامید و ذره‌ای از عملکرد خود اظهار ندامت نکرد.”منبع:شیرازه”
272475 157

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار