چاپ کد خبر: 121272
27 شهریور 1402

شهادت دومین بسیجی حمله تروریستی میدان معلم نورآباد ممسنی

بسیج سپاه ممسنی اعلام کرد: دومین بسیجی که طی حادثه تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

به گزارش اول فارس ، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی اعلام کرد: دومین بسیجی که در درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

پویا خوشنام یکی از چهار بسیجی ممسنی است که در شامگاه ۲۵ شهریور توسط دو راکب موتور سوار در میدان معلم شهر نورآباد مورد هدف قرار گرفته بود.

شامگاه جمعه دو عامل ناشناس در عملیاتی کور چهار نفر از بسیجیان مدافع امنیت در «نورآباد ممسنی» را مصدوم کرده که یاسر شجاعیان در شامگاه جمعه و پویا خوشنام در روز دوشنبه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت دومین بسیجی حمله تروریستی میدان معلم  نورآباد ممسنی

به گزارش اول فارس ۶ نفر از نیروهای بسیجی شهرستان نورآباد ممسنی طی حکمی مامور به حضور در میدان اصلی شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی شدند و در حالی که در ایستگاه توقف کرده بودند دو موتورسوار در کسری از ثانیه شروع به شلیک به سمت آنها کرد.
۲ راکب موتورسوار در یک ضرب‌الاجل نیروهای بسیجی را از گردن به بالا مورد شلیک یک اسلحه ساچمه‌زنی قرار می‌دهند که طی این تیراندازی یاسر شجاعیان ۲۷ ساله به شهادت می‌رسد و سه نفر از پنج نیروی دیگر نیز به شدت زخمی می‌شوند.

با شهادت دومین مجروح این حمله تروریستی ، تعداد شهدای این حمله کور به ۲ نفر رسید.

پرداخت وام فوری ۲۰۰ میلیونی در بانک ملی[شرایط و مدارک موردنیاز]

اگر راننده اسنپ هستید ۶ دانگ حواس تان باشد

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار