مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس:

دارندگان کارت سوخت غیر فعال نیاز به نام نویسی ندارند

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: آن دسته از مالکان خودرو که کارت سوخت آنها در مقطع کنونی غیرفعال است و یا رمز خود را فراموش کرده اند، نیازی به نام نویسی در سامانه خدمات دولت ندارند.

n83141626 72730133

به گزارش اول فارس ، امیر بنی کریمی پنجشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: اگر فردی دارای کارت سوخت خودرو است اما رمز آن را فراموش کرده است یا پس از مراجعه به جایگاه ها با پیغام غیرفعال بودن کارت مواجه شده است، لازم است از ثبت نام در سایت خودداری کند چرا که سیستم پس از مهلت قانونی نسبت به فعال سازی اینگونه کارت ها اقدام خواهد کرد.
وی اظهار داشت: اگر کسی با دارا بودن کارت سوخت نسبت به ثبت نام در سایت اقدام کند کارت سوختی که در اختیار دارد باطل شده و کارت المثنی برای وی صادر خواهد شد.
مدیر شرکت پخش فرآروده های نفتی منطقه فارس درباره خودروهای نوپلاک نیز گفت: تمام خودروهایی که به تازگی خریداری و صاحبان آنها اقدام به نصب پلاک برای اولین بارکرده اند نیز با مراجعه به ادارات پست می توانند کارت سوخت خودروی خود را دریافت و فعال کنند.
بنی کریمی در پاسخ به پرسشی درباره درخواست برخی رانندگان خودروهای دوگانه سوز در زمینه نصب دستگاه کارتخوان در برخی از جایگاه های عرضه سوخت گاز (CNG) نیز اظهار داشت: در خصوص نصب دستگاه های کارتخوان در جایگاه های سوخت هنوز در کشور هیچگونه تصمیمی گرفته نشده و سعی شده است با بهره گیری از دستگاه های کارتخوان همراه (POS) مشکل برطرف شود.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پیشتر در اطلاعیه ای از هموطنانی که کارت سوخت خودرو یا موتورسیکلت آنها مفقود شده است درخواست کرده بود از یکی از دو طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی (www.mob.gov.ir ) و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی و ثبت اطلاعات نسبت به ثبت کارت سوخت جدید اقدام کنند.
این شرکت در اطلاعیه خود تاکید کرده بود: مالکین خودرو یا موتور سیکلت که کارت سوخت فعال در سامانه هوشمند دارند در صورت ثبت تقاضای صدور کارت المثنی، کارت اولیه آنها ابطال خواهد شد. بنابراین توصیه می شود تنها افراد فاقد کارت سوخت برای ثبت نام مراجعه کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار