چاپ کد خبر: 133729
19 بهمن 1402

فرار موتورسیکلت سواران مسلح پس از درگیری با مامورین در جاده خاکی داراب

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۶۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از ۳ دستگاه موتورسیکلت در شهرستان داراب خبر داد.

موتورسیکلت

این عکس تزئینی است

به گزارش اول فارس ، سردار “یوسف ملک‌زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی داراب با اقدامات فنی از تردد سوداگران مرگ با موتورسیکلت در محورهای خاکی منتهی به این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با گشت زنی‌های مداوم در محورهای خاکی به ۳ دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست صادر ولی راکبان بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه، راکبان هر ۳ دستگاه موتورسیکلت به سمت کوهستان متواری و ضمن پناه گرفتن در پشت تخته سنگی با اسلحه کلاش به سمت مامورین اقدام به تیراندازی کردند.

سردار “ملک‌زاده” با اشاره به اینکه پس از چند بار اخطار و عدم توجه قاچاقچیان به هشدارهای پلیس، ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی و آتش متقابل کردند، گفت: راکبان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند موتورسیکلت‌ها را رها و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خورجین و زین موتورسیکلت‌ها در مجموع ۱۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش جهت دستگیری قاچاقچیان متواری به صورت ویژه در دستور کار است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار