چاپ کد خبر: 106637
24 اسفند 1401

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی با اقساط ۴۸ ماهه از بانک سرمایه

قرض الحسنه در فرهنگ فارسی معین، به معنای وام بدون بهره است. قرض الحسنه از مواردی است که، در اسلام بسیار به آن توصیه شده است و نقطه مقابل ربا محسوب می شود. در پاسخ به این پرسش که وام قرض الحسنه چیست؟ باید گفت، قرض الحسنه در واقع عقدی است که بین وام دهنده و وام گیرنده منعقد می شود و به موجب آن، بانک مبلغی معین را طبق مقرارات از پیش تعیین شده، به وام گیرنده ( شخص حقیقی یا حقوقی ) واگذار می کند.

دریافت 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه با اقساط 48 ماهه از بانک سرمایه

در وام قرض الحسنه، سودی از وام گیرنده دریافت نمی شود و وی موظف است، اقساط وام را طبق مفاد قرارداد، در وعده های معین پرداخت کند. همین ویژگی بدون بهره بودن وام های قرض الحسنه، موجب شده افراد، گرایش بسیاری به سمت اینگونه وام ها داشته باشند. بانک ها نیز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود به ارائه این خدمت به آن ها با شرایط گوناگون می پردازند،

مشتریان بانک سرمایه به منظور جبران کمبود نقدینگی این امکان را دارند برای وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی طرح «نسیم» این مجموعه درخواست بدهند. متقاضیان این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک سرمایه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

به گزارش اول فارس ،  بانک سرمایه طرح نسیم را با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و به منظور تنوع بخشیدن در ارائه خدمات به مشتریان تبیین کرده است. آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که مایل به دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حداقل دو ماه از زمان افتتاح سپرده قرض الحسنه آن‌ها گذشته باشد. این تسهیلات بهره ندارد و تنها چهار درصد کارمزد برای آن مقرر شده است.

شما می توانید علاوه بر دریافت تمامی خدمات بانکی، از امتیاز تسهیلاتی حساب قرض الحسنه پس ­انداز/جاری جهت دریافت وام قرض الحسنه استفاده نمایید.

مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۵۰۰ میلیون ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد.
امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.
حداقل مدت احتساب میانگین حساب جهت بهره­ مندی از وام، سه ماه می­ باشد.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به ۴۸ ماه می‌رسد.

مبلغ و ضریب پرداخت وام

مبلغ وام براساس ضریبی از میانگین ماهیانه حساب، برای دوره بازپرداخت مد نظر (از سه ماه تا سقف ۴۸ ماه)، محاسبه می گردد. به عنوان نمونه ضرایب اعطای تسهیلات در حالتی که دوره معدل­ گیری با مدت دوره بازپرداخت یکسان باشد به شرح زیر می ­باشد:

1112

مثال: چنانچه معدل ۱۲ماهه حساب شما ۱۰۰ میلیون ریال باشد علاوه بر استفاده از موجودی حساب خود می­توانید وام ۱۲ ماهه با نرخ کارمزد ۴% به مبلغ ۲۵۸.۵۰۰.۰۰۰ ریال دریافت نمایید.

توضیح: با توجه به ضرایب فوق شما می توانید مبلغ وام و مدت بازپرداخت را به یک نسبت تغییر دهید. به عبارتی مدت بازپرداخت را نصف و مبلغ تسهیلات را دو برابر نمایید و یا مدت را سه برابر و مبلغ را یک سوم نمایید و بالعکس.

سایر موارد

با توجه به ضوابط طرح نسیم سرمایه شما می توانید:

مدت اقساط و مبلغ تسهیلات را در حالت های متنوعی انتخاب نمایید.
امتیاز کسب شده را با لحاظ ضوابط و مقررات جاری بانک، به سایر افراد واگذاری نمایید.
شرکت­ها، سازمان­ ها و صاحبان کسب و کار، با ارائه معرفی نامه، امتیاز کسب شده را به پرسنل خود اعطا نمایند
ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. لازم به ذکر است امکان اعطای امتیاز این تسهیلات به دیگران وجود دارد.

۱۹ نکته‌ی مهم برای انتخاب و خرید لباس عید برای کودکان ۱ تا ۵ سال

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

abes شنبه , ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

احتیاج به وام دارم

آخرین اخبار