چاپ کد خبر: 126277
28 آبان 1402

دزدی و زورگیری از صاحبخانه ها با لباس زنانه و عنوان مامور بهداشت

فرمانده انتظامی اقلید از شناسایی و دستگیری ۲ سارق مامورنما که تحت عنوان مامور بهداشت در این شهرستان سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ لطف‌اله محمدی فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: در پی خبر دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جعل عنوان تحت پوشش ماموران بهداشت، بلافاصله ماموران کلانتری مرکز به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ لطف‌اله محمدی افزود: ۲ سارق، یکی از آن‌ها مذکر، اما با لباس زنانه تحت عنوان مامور بهداشت وارد منزل یکی از شهروندان می‌شوند و صاحبخانه را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند.

111 2

وی تصریح کرد: با توجه به سر و صدای صاحبخانه و تماس همسایه‌ها با پلیس ۱۱۰، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام می‌شوند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه در این هنگام یکی از سارقان دستگیر شده و دیگری اقدام به فرار می‌کند، گفت: با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات و اقدامات فنی، ماموران انتظامی در کمتر از ۴۸ ساعت، سارق دوم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و یک عدد شوکر، دستکش، لباس زنانه و اسپری دفاع شخصی از او نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه متهمان با اعمال مجرمانه سرقت، سوء استفاده از عناوین دولتی و ضرب و جرح به مقام قضایی تحویل داده شدند، به شهروندان توصیه کرد: هنگام مراجعه ماموران ادارات خدمات رسان مانند آب، برق، گاز، بهداشت و حتی ماموران انتظامی، حتما از آن‌ها کارت شناسایی و حکم ماموریت خواسته و بدون احراز هویت، درِ منزل را به روی آن‌ها باز نکنند و موضوعات مشکوک را بلافاصله برای بررسی به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار