چاپ کد خبر: 43469
4 بهمن 1399

دستگیری ۱۰ دزد حرفه ای استان البرز در مخفیگاه رجایی شهر

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم خودرو و اماکن خصوصی با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.
دستگیری سارقان

به گزارش گروه حوادث اول فارس، سرهنگ “محمد معظمی گودرزی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سکونت و رفت و آمدهای مشکوک تعدادی از سارقان در یک منزل مسکونی در منطقه “رجایی شهر“، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۳۱ کوی کارمندان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که ۱۰ نفر از سارقان سابقه دار استان البرز در محل مذکور ساکن شده و به صورت باندی اقدام به سرقت لوازم خودرو و اماکن خصوصی می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت و کسب اطمینان از حضور همه متهمان در مخفیگاه شان، در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۱۰ سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: در بازرسی از محل اختفاء سارقان تعداد زیادی اموال سرقتی شامل انواع ضبط، باند و باطری خودرو،  جک و قفل فرمان، دستگاه تصفیه آب، دستگاه دریل و سنگ فرز، دوچرخه، چادر مسافرتی و ابزار آلات ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج یادآور شد: در بازجویی به عمل آمده سارقان به ۲۵ فقره سرقت از خودروها و اماکن خصوصی اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای تحقیقات تکمیلی به همراه متهمان به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87 %D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84 %D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار