چاپ کد خبر: 62539
8 مرداد 1400

دو نفر در همدم در آستانه عقد هستند+جزئیات

همدم 1

مدیر پلتفرم همدم گفت: در روز‌های اخیر ۱۵۰ هزار کاربر وارد پلتفرم همدم شدند و از آنها، کسانی که مراحل تایید مدارک و آزمون‌های روانشناسی را طی کردند وارد فرایند انتخاب شدند.

 همدم صرفا به متقاضیان ازدواج دائم خدمات ارائه می‌دهد و خدمتی در حوزه ازدواج دوم ندارد به همین علت مدارک به دقت بررسی می‌شود.
تا کنون ۴۵۰هزار پیشنهاد صورت گرفته و ۱۰۰۰ زوج وارد مرحله معرفی و آشنایی با همراهی معرفین شده‌اند و خبر خوب اینکه از میان آن‌ها یک زوج دهه هفتادی به مرحله عقد رسیدند.
همدم با بررسی ویژگی‌های اقتصادی، فرهنگی و علایق شخصی کاربران و با هدف معرفی زوج متناسب و همسان، متقاضیان را به یکدیگر معرفی می‌کند.
این سامانه همسان گزینی دارای چهار بخش اصلی و مهم است که هر یک از آنها خدمات و امکانات خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهند. گزینه های «همدم یاب»، «آزمون های روانشناسی و شخصیت شناسی»، «خدمات مشاوره ای» و «مجله آنلاین» چهار بخش اصلی این اپ را تشکیل می دهند که به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارند. با استفاد از این اپ می توانید با آگاهی و آمادگی کامل برای ازدواج اقدام کنید.

 اپلیکیشن «همدم» با همت گروه تبیان به عنوان اولین نرم افزار همسریابی رسمی و قانونی ایرانی طراحی و توسعه داده شده است تا جوانان از طریق آن بتوانند با طیب خاطر و امنیت کامل با یکدیگر آشنا شده و همسر ایده آل خود را با همراهی و مشورت مشاوران و آموزه های اپ همدم پیدا کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار