چاپ کد خبر: 111455
22 اردیبهشت 1402

رئیس شورای شهر شیراز : درآمد کردن شهرداری خوب است اما از راه پاک و حلال /سربازان گمنام امام زمان به کمک بیایند 

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به مصاحبه اخیر شهرداری شیراز پیرامون توانمندی شهردار در تامین پول و منابع مالی گفت: اقتدار شهردار در تامین منابع مالی ستودنی است اما باید یاداور شوم که این مسیر باید از راه پاک و حلال باشد.

شورای شهر شیراز 1
خبرگزاری فارس نوشت: مهدی طاهری در نطق پیش از دستوری در صحن علنی شورای شهر شیراز به مصاحبه شهردار شیراز اشاره‌ای کرد و اظهار داشت: اخیرا شهردار شیراز با اقتداری مثال زدنی که از مدیر توانمندی چون وی انتظار داشتم عنوان کرده‌اند که استاد تامین منابع مالی در شهرداری هستند که برای امثال این حقیر، چنین موضعی خردمندانه و پرقدرت ستودنی و انشاالله به روشنی قابل حصول است، اما به جناب ایشان یادآور می‌شوم انشاا… تمام آن مسیر پر پیچ و خم تامین منابع را از راه پاک آن پیش بینی و تدبیر فرمایند تا خدای ناکرده وجوه ناپاک وارد دستگاه شهرداری نشود که چنین منابعی نه دارای خیر هستند و نه در منظومه انقلاب اسلامی دارای ارزش!

وی ادامه داد: بنده اطمینان دارم که ان شاالله چنین خواهد بود، به طور مثال وقتی به روند موجود در رسیدگی به پرونده های کمیسیون های نظیر مواد ۱۰۰ و ۷۷ و ۷ می‌نگریم بیشتر متوجه می شویم نگاه تولید منابع پاک، باید غالب باشد و نه نگاه شهرفروشی!

طاهری تاکید کرد: جناب آقای شهردار و اعضای محترم شورا، جسارت بنده را عفو فرمایید اما خود بهتر از این حقیر واقفید مردم حاضرند برای شهر و کاشانه خود هزینه کنند و روز به روز آنرا آبادتر از گذشته ببینند اما از پرداخت پولهای ناپاک به اندک افراد سودجو و حرام خوار در شهرداری متنفرند.

شهردار شیراز شورا را در رصد فسادهای مالی یاری کند

وی در ادامه اظهار داشت: در موضوع بسیار مهم مبارزه با فساد اداری از شهردار شیراز که خود از جمله مدیران با سلامت و در مبارزه با فساد اداری زبانزد خاص و عام است مصرانه می خواهم تا در شهرداری شیراز این اراده واضح را از خود نشان دهند و ما در شورا آن را با دقت رصد کنیم.

رئیس شورای شهر شیراز افزود: ضروری است تا گزارش مشروحی از اجرای «دستورالعمل سلامت اداری» توسط اداره کل بازرسی شهرداری شیراز که بر مبنای آیین نامه ۷۳۳۷۷ مورخ ۲۲/۱۲/۸۳  تصویب نامه هیات وزیران و اصول ۲۱ و ۲۴ سیاست های کلی نظام ابلاغ شده بـه دستگاه های اجرایی، تنظیم و مورد ابلاغ شهرداری بوده و جاری و ساری است را در طی یک ماه آتی با دست باکفایتتان به ما ارسال نمایید و به همراه آن گزارشی مبسوط و مستند به چک لیست ارزیابی شاخص ارتقاء سلامت اداری، که مبتنی بر سه فصل پیشگیری ، نظارت و مقابله ، به ویژه در خصوص «شناسایی و گزارش موارد فساد اداری به مقامات مافوق، مراجع اداری و قضایی» و «تعقیب اداری متخلفین» بوده است را ضمیمه فرمایند.

وی افزود: بدون تردید جمع کثیری از مدیران و کارکنان خادم در شهرداری شیراز در سلامت اداری مشغول خدمت بوده و هستند، اما ساده‌لوحی است که باور کنیم در دستگاه عریض و طویلی مانند شهرداری که در برخی از هزینه کردها سازمان‌ها مبسوط الید می‌باشند، فسادی نیست.

طاهری اذعان کرد: دستگاهی که رهبر معظم انقلاب، فساد در آن را به اژدهای هفت سر تشبیه نمودند و فرمودند که مبارزه با آن نیز دشوار است.

سربازان گمنام امام زمان به کمک شورا بیایند 

او گفت: در عین حال از دستگاه های فداکار اطلاعاتی نظام که قدرت بی نظیر خود را در به دام انداختن عامل ترور فاجعه آمیز شاهچراغ (ع) در کمتر از ۲۴ ساعت از خود نشان داده و حتی آن مزدوران پلید را در حال خواب دستگیر ساخته و یا ریگی ملعون و معدوم را با ذکاوتی کم نظیر از آسمان به پایین کشاندند و یا بدون اینکه ملت شهیدپرور ما اطلاع داشته باشند در طی ماه های گذشته بسیاری از توطعه‌های استکبار و صهیونیسم و عوامل منافقین را در ورود وسایل تخریبی با قصد تخریب و کشتار ملت عزیز در نطفه کشف و منهدم نموده اند.

رئیس شورای شهر شیراز در پایان گفت: از آن سربازان گمنام امام زمان (عج)، عاجزانه مطالبه و تقاضا دارم تا با همان توان و قدرت و با همان اشراف اطلاعاتی، سرچشمه های دلال بازان املاک، رشوه دهندگان، کارچاق کن ها و امثالهم در شهرداری را که با دور زدن قانون سبب تخلف ها و جرائم متعدد شده و در نارضایتی مردم و ناامیدی آنها از اراده انقلاب اسلامی برای مبارزه با فساد می شوند با همکاری تنگاتنگ با اداره کل حراست شهرداری که اولین مرجع این امر است را کشف و به دستگاه قضایی معرفی نمایند.۱۴۰۲/۰۲/۱۸

مردم برای خواب و آسایش شبانه در مناطق خودمختار شیراز از کجا مجوز بگیرند؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۰

چنانچه الکترونیکی شود فرایند ساخت وساز وصدور مجوز غیابی در چارچوب ضوابط
انجام شود .با رعایت فاصله زمانی و اعلام خبر در خصوص رفع نقایص مدارک باعث میشود فساد کاهش خوبی داشته باشد.

آخرین اخبار