چاپ کد خبر: 118210
20 مرداد 1402

راز گشایی از بی رحمانه ترین جنایت زن خیانتکار با دوست پسرش در آبادان + جزییات

این زن خیانت کار با همدستی مرد جوان، شوهرش را در خانه به قتل رساند و به اتوبان برد و چندین بار باخودرو از روی سر همسرش عبور کرد.

۹ آبان ماه سال ۱۳۹۹ وقوع یک تصادف منجر به فوت در جاده اتوبان جاده خسرو آباد به پلیس آبادان مخابره شد که بلافاصله مأموران کلانتری ۱۸ ذولفقاری آبادان همراه کارشناسان تصادفات  پلیس راهنمایی ورانندگی به محل اعزام شدند و مشاهده کردند جوانی ۳۹ ساله به نام امین که ۲ فرزند دختر دارد و از کسبه بازار احمد آباد آبادان بود، زیر چرخ های خودروی پژو پارس پسر جوانی به نام ج – ک بود به طور وحشتناکی له شده بود و به کام مرگ فرورفته بود.

کارشناسان پلیس پس از بررسی دقیق  ازصحنه تصادف متوجه ساختگی بودن تصادف شدند و اینکه امین قبل از تصادف به قتل رسیده و خودروی درحالی که مقتول روی زمین بوده از روی او رد شده است.

راز گشایی از بی رحمانه ترین جنایت زن خیانتکار با دوست پسرش در آبادان + جزییات

بدین ترتیب مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان راننده خودروی پژو پارس را مورد بازجویی های فنی قرار دادند.

متهم در ادعاهای اولیه خود به پلیس گفت: ساعت ۵ صبح جمعه قصد رفتن به ماهیگیری را داشتم که در کنار جاده با مرد جوان تصادف کردم و او درجا فوت کرد.

با توجه به حرفهای ضد نقیض پلیس جوان مأموران پلیس جنایی دربررسی تلفن متهم متوجه شدند او مدتی است باهمسر امین ( مقتول) در ارتباط بوده از این رو مأموران به منزل مقتول رفتن و در بازرسی از خانه وی خون بسیار زیادی را که روی فرش و موزاییک های زیر فرش ریخته بود مشاهده کردند که همسر مقتول مدعی شد که پس از شنیدن مرگ همسرم دچار خونریزی شدید شدم و وقت نکردم آن نقطه را تمیز کنم.

سپس مأموران به سراغ دوربین های مداربسته ای که مقابل خانه امین بود رفتند و مشاهده کدند که راننده تصادف مرگبار وارد خانه امین شده و به همراه همسر امین چیزی را داخل پتو پیچیده و از خانه بیرون می آورد.

ماموران بلافاصله مظنونین را دستگیر که همسر مقتول با توجه به مستندات موجود در تحقیقات پلیسی اظهار داشت که مدتی شد که با مرد جوان دوست است و دراین مدت به یکدیگر علاقه شدید پیدا کرده اند .

وی گفت: به همین دلیل مرد جوان تصمیم گرفت تا همسرم را به قتل برساند تا بتوانیم با یکدیگر ازدواج کنیم.

وی گفت: در شب حادثه پس از دادن چند قرص به امین، همسرم جلوی تلویزیون خوابش برد و در ادامه مرد مورد علاقه ام وارد خانه شد و با جسمی سنگین به سر امین چندین ضربه کوبید و او را به قتل رساند.

زن جوان ادامه داد: پس از قتل ، جسد شوهرم را درون پتو پیچیده و نزدیک های صبح به اتوبان جاده خسرو آباد بردیم و با خودرویش از روی امین عبور کرد تا تصادف به نظر برسد.

وی گفت: قرار بود از طریق بیمه دیه همسرم را بخاطر تصادف که دستمان رو شد.

پس از اعترافات همسر امین (ج ک) هم به قتل عمد اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده این زن و مرد جنایتکار روانه زندان شدند و با توجه به بازسازی صحنه جنایت که مطابق با نظریه پزشکی قانونی است و زن خیانتکار به همراه معشوقه اش در دادگاه کیفری استان خوزستان محاکمه شد.

بنا بر این گزارش، چندی پیش زن خیانتکار باقرار از زندان آزاد شده است اما قاتل همچنان درزندان به سر میبرد.

تصویر شناسنامه ایرانی سیاوش قمیشی وقتی شیراز بود

تصاویری زیبا از طبیعت ساحلی پورتوریکو که حالتونو عوض بشه !

طرز تهیه هات داگ نیویورکی/یک هات داگ متفاوت و خوشمزه

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شایان جمعه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

جالبه مقصر اصلی ماجرا که خیانت زنه بوده آزاد شده!

چرا همه چی به نفع زنان هست تو ایران؟

غلام داود محمدی جمعه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

مستاجر هستم خانه میخواهم

آخرین اخبار