چاپ کد خبر: 121504
30 شهریور 1402

نحوه انتشار « رپرتاژ آگهی » در اول فارس که فوراً مشهور شوید

رپرتاژ آگهی یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی‌طرف به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع یک آگهی و تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن‌ها است.

رپرتاژ رپورتاژ

امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده می‌کنیم؛ به گونه‌ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک وبسایت اضافه می‌شود که در حالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است. اما در اصل یک متن کاملاً تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک سایت است که شامل چندین لینک به سمت وب‌سایت تبلیغ‌کننده است. 

رپورتاژ طلایی اول فارس یکی از بهترین روش‌های بازاریابی در اینترنت می‌باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا اخبار خود را در یکی از برترین و پرمخاطب ترین رسانه‌ها منتشر نمایید.

امروزه تبلیغات به صورت روش‌های سنتی و گران قیمت گذشته انجام نمی شود و اکثر کسب و کار ها تبلیغات ارزان قیمت و مدرن را ترجیح می‌دهند. با شرایط به وجود آمده برای ویروس کووید ۱۹ و تعطیلی های اجباری اکثر کسب و کار ها فعالیت های خود را در اینترنتی ادامه می دهند. متن های رپورتاژ می‌تواند به این کسب و کار ها کمک زیادی کند.

هرچه کسب و کار شما به افراد بیشتری معرفی شوند، فروش شما نیز افزایش پیدا می کند. متن ها با کیفیت رپورتاژ که از سئو خوبی برخوردار باشند می‌توانند باعث معرفی کسب و کار شما به افراد بیشتری شوند. قیمت خرید رپرتاژ طلایی اول فارس به توجه به قدرت سئوی بالای آن و بازدیدکنندگان زیاد و ارزش صفحات بسیار مناسب و اقتصادی بوده و شما می‌توانید به راحتی سفارش داده و تهیه کنید.

خوب بودن یک رپرتاژ به چه معنی است؟

 تاکنون از خود پرسیده اید که ارزان بودن رپرتاژ به چه معنی است؟ رپورتاژ یکی از راه های تبلیغاتی است که در کاهش هزینه اولیه تبلیغات کسب و کار شما بسیار موثر است. یک رپرتاژ خوب دارای ویژگی های مانند: کلمات پرتکرار گوگل، قابل درک برای خوانندگان، متن جذاب، رعایت نکات سئو و نگارش، بدون غلط‌های املایی و … است.

اول فارس نمونه سایت خوب برای انتشار رپرتاژ که مشهور شوید

سایت اول فارس یک مصداق مناسب برای بیان معنی رپورتاژ است. در این سایت می توانید  با انواع رپرتاژ ها خودرا در سراسر ایران وجهان  یک تلیغات عالی که منجر به دیده شدن و فروش  بیشتر شما می شود داشته باشید .

ویژگی های رپرتاژ طلایی اول فارس چیست؟

  • انتشار فوری حداکثر پس از یک ساعت از ارسال سفارش
  • انتشار از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در تمام روزها حتی ایام تعطیل
  • حداکثر تعداد لینک فالو  ۲
  • حداکثر تعداد لینک نوفالو ۲
  • حداکثر تعداد عکس ۶
  • انتشار فوری لینک و عنوان رپرتاژ برای بیش از ۱۲ هزار کاربر عضو کانالهای اختصاصی اول فارس
  • انتشار فوری لینک و عنوان رپرتاژ در فیس بوک
  • انتشار فوری لینک و عنوان رپرتاژ در لینکدین
  • انتشار فوری لینک وعنوان رپرتاژ در توئیتر
  • انتشار فوری لینک وعنوان رپرتاژ در شبکه توئیتر یا x و Thread
  • انتشار فوری لینک و عنوان رپرتاژ در کانال های شبکه های اجتماعی ایرانی ایتا ، سروش ، بله و روبیکا با بیش هزاران عضو فعال
  • انتشار فوری لینک و عنوان رپرتاژ تلگرام
  •  این رپرتاژ دائمی بوده و سفارش دهنده میتواند بصورت مرتب ویرایش های لازم انجام دهد
  • انتشار عنوان لینک دار رپرتاژ در داخل صفحات پر بازدید اول فارس به تعداد ۴ مورد

قیمت سفارش و انتشار رپرتاژ طلایی در اول فارس ۱۲ میلیون ریال می باشد.

یادآوری مهم : هزینه رپرتاژ انتخاباتی توافقی می باشد

تهیه متن، محتوی و عکس در رپرتاژ طلایی اول فارس توسط سفارش دهنده می باشد.

برای سفارش می توانید با شماره تماس با تلفن ۰۹۱۷۴۱۰۳۰۹۸ و یا از طریق واتساپ یا تلگرام ایتا ، ، بله ، روبیکا و سروش همین شماره هماهنگی نمائید یا درخواست خود بطور را شفاف و با ذکر نام  به ایمیل زیر بفرستید: avalfars@gmail.com

لینک پرومکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار