چاپ کد خبر: 35576
31 شهریور 1399

زمان پرداخت اضافات همسان‌سازی بازنشستگان اعلام شد

ابلاغ دستورالعمل‌ به صندوق کشوری/ اضافات همسان‌سازی با حقوق مهرماه پرداخت می‌شود

به گزارش اول فارس،هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوربا تأدیه دیون دولت بابت تحقق متناسب سازی دریافت های بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری از طریق واگذاری سهام دولت موافقت کرد.

همچنین هیات وزیران با تأدیه دیون دولت بابت تحقق متناسب سازی دریافت های بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری از طریق واگذاری سهام دولت موافقت کرد.

به موجب این تصمیم، مبلغ تأدیه دیون دولت توسط سازمان خصوصی سازی و با اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور به ارزش تقریبی و تا سقف ۱۸۰ هزار میلیارد ریال است.

همچنین فرج کمیجانی (فعال صنفی بازنشستگان فرهنگی)در رابطه با اجرای همسان‌سازی برای این بازنشستگان گفت: بنا به اعلام سازمان برنامه و بودجه جلسه نهایی طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با نود درصد حقوق ناخالص مشمول کسور شاغلین همتراز با دعوت از اعضای جلسه هجدهم تیرماه در روز دوشنبه هفته جاری با ریاست محمدباقر نوبخت تشکیل می‌شود. پس از اتمام این جلسه دستورالعمل و جدول مورد توافق برای اجرا به صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ خواهد شد.

به گفته وی، بنا به اخبار رسیده همه موارد طبق پیش‌بینی‌های قبلی به درستی انجام شده و انشالله بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با تاریخ اجرای اول مهرماه ١٣٩٩ انجام خواهد شد و مبالغ اضافه شده با حقوق مهرماه پرداخت خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار