چاپ کد خبر: 107407
5 فروردین 1402

ساعات جدید کاری دستگاه‌های اجرایی ، مدارس و ادارات ونهادهای دولتی استان فارس

ساعت کار ادارات استان فارس 1

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی استان خبر داد و گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان فارس تا روز دهم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش اول فارس به نقل  از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عبدالعلی کریمی با اشاره به مصوبه هیات دولت مبنی بر شناور شدن ساعت کاری ادارات افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان فارس تا روز دهم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: به زودی در استانداری فارس در خصوص تعیین ساعت کاری ادارات استان در سال جدید تصمیم گیری و برای اجرا از ۱۴ فروردین به دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی ابلاغ می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس لغو تعطیلی ادارات در روزهای پنج شنبه را از دیگر تغییرات ساعات فعالیت دستگاه‌های اجرایی برشمرد و گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان طبق روال گذشته و بدون تغییر در ساعات کاری به ارایه خدمات به هم استانی‌ها می‌پردازند.

کریمی بیان کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت از ۱۴ فروردین مدارس متوسطه از ساعت ۷:۳۰ و مدارس ابتدایی از ساعت هشت صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

عکس ۷۰ سال پیش خدایخانه و دیوار ندبه در شیراز

تست بینایی: اگر بتوانید ۸ تفاوت دو تصویر را در ۲۳ ثانیه تشخیص دهید سوپر من هستید !

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار