سرمربی تیم فوتبال بانوان فارس: لباس برای بازی های لیگ نداریم

 سرمربی تیم فوتبال بانوان خلیج فارس شیراز با بیان اینکه از نظر مالی هیچ حمایتی نمی شویم گفت: تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستیم و هنوز لباس بازیکنان برای بازی ها آماده نشده است.

n83123537 72698948

به گزارش اول فارس ، نگین پاکدل درگفت وگو با ایرنا بیان داشت: ۴۵ روز است که تمرینات تیم را برای شرکت درلیگ برترکشور، شروع کرده ایم و در این مدت ۲ جلسه تمرین در زمین بزرگ داشتیم و بقیه تمرین ها را در زمین کوچک و غیراستاندارد حجاب برگزار کردیم.
وی اضافه کرد: در مجموع، امکانات تمرینی نداریم و با این همه دغدغه ما باید چه کارکنیم؟
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال جوانان ایران ادامه داد: قرارشده با نام خلیج فارس درمسابقات شرکت کنیم و مجمتع تجاری با همین نام در قبال آن متقبل تهیه لباس بازیکنان برای مسابقه شده است که فعلا خبری نیست.
پاکدل ادامه داد: به دلیل مشکلات مالی و نبود اسپانسر، بسیاری از بازیکنان استان فارس که ملی پوش هستند روانه تیم های دیگر استان ها شده اند و شاکله تیم ما را نوجوانان تشکیل می دهند.
وی اظهارداشت: بیش از هشت بازیکن این استان که اکثرا ملی پوش هستند هم اینک در تیم های دیگر استان ها بازی می کنند چون مجبور شدند شهرشان را ترک کنند.
وی که مدرک مربیگری درجه B آسیا را دارد و معلم آموزش و پرورش است، افزود: سه بازیکن خوب فارس درتیم راه یاب ملل مریوان که حریف نخستین دیدارما در لیگ برترهستند، بازی می کنند و دست ما نیزبرای بستن تیم کاملا بسته بود به همین دلیل در لیگ برتر بیشترین بازیکنان ما در ترکیب اصلی زیر ۲۰ و ۱۷ سال هستند و قطعا در شروع مسابقات به مشکل بر خورد خواهیم کرد اما در ادامه نیز وضعیت تیم بهتر خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که برای هزینه های سفر خارج از استان چه کارمی کنید، گفت: قرار شده اداره کل ورزش و جوانان فارس هزینه های سفررا پرداخت کند.
هلیا صادقی، افسانه آشنا، زهرا قوچی، شقایق نوری زاده، زهرا جوانمردی، ندا روستا، یاسمین برازنده، زهرا روشن زاده، فاطمه صفا راستگو، مریم صفا راستگو، فاطمه رحیم زاده، الهه کریمی، فاطمه غلامی، مژگان غفوری،اسما السادات موسوی، مریم کشاورزی و زهرا درویشیان بازیکنان تیم خلیج فارس را تشکیل می دهند و سرپرست تیم هم سمانه امیری هست.
دیدار تیم های فوتبال خلیج فارس شیراز و راه یاب ملل مریوان درنخستین هفته از رقابت های فوتبال برتربانوان کشور، جمعه شانزدهم آذر ماه در ساعت ۱۰ در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار می شود.
در رقابت های فوتبال برتر بانوان کشور۱۲ تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار