چاپ کد خبر: 78261
25 اسفند 1400

شاتل موبایل هدیه عیدی مشترکین خود برای نوروز ۱۴۰۱ را اعلام کرد

شاتل موبایل

عیدی مشترکین سیم کارت‌های شاتل موبایل در نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد.

شاتل موبایل اعلام کرده که به مشترکین سیم کارت های خود به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، هرروز عیدی می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، تمامی مشترکین این اپراتور، ۲۹ اسفند، همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، ۳۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان عیدی دریافت می کنند. علاوه بر این شاتل موبایل در جشنواره نوروزی خود به مدت ۱۳ روز، اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و کدهای تخفیف شگفت انگیز به طور روزانه به مشترکین خود هدیه می دهد.

ارائه عیدی نوروزی به کاربران هر اپراتوری سنتی قدیمی است که اپراتورهای تلفن همراه هر سال در راستای ادامه آن مزایایی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. این سنت نه تنها کاربران را هر سال نسبت به روند مدیریت اپراتور موبایل خود خوشنود می‌کند، بلکه در مواردی دلیلی برای جذب مشتری بیشتر نیز می‌شود.

شاتل موبایل امسال هدایای خود را تا پایان نوروز در دسترسی قرار داده و این روند هم به طور ۲۴ ساعته توسط تیمی پشتیبانی خواهد شد.

۱۳ روز، هر روز عیدی بگیر

شاتل موبایل در جشنواره نوروز ۱۴۰۱ به مدت ۱۳ روز، هر روز برای مشترکین فعلی و جدید خود به عنوان عیدی بسته اینترنت، مکالمه و کدهای تخفیف شگفت انگیز در نظر گرفته است.

اگر از مشترکین فعلی شاتل موبایل هستید، تا ۲۷ اسفند با افزایش امتیاز خود در کمپین قرعه کشی ۳۰ میلیون کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و رساندن امتیازتان به حد نصاب، می‌توانید بدون قرعه کشی ۱۳ روز نوروز از شاتل موبایل هدیه بگیرید.

روش‌های کسب امتیاز در جشنواره:

Rollover 1 هر ۱۰۰۰ تومان تراکنش بابت خرید شارژ = ۱ امتیاز

Rollover 1 هر ۱۰۰۰ تومان تراکنش بابت خرید بسته اینترنت = ۱ امتیاز

Rollover 1 هر ۱۰۰۰ تومان تراکنش بابت خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت = ۱ امتیاز

Rollover 1 هر ۱۰۰۰ تومان تراکنش بابت خرید مودم = ۱ امتیاز

در نظر داشته باشید:
bullet مشترکین جدید فقط در صورت خرید سیم‌کارت با یکی از بسته‌های آغازین ۱ تا ۴ مشمول دریافت هدایای عید خواهند شد.
bullet مشترکین فعلی با فعالیت های خود در شبکه شاتل موبایل به ازای هر ۱۰۰۰ تومان پرداخت بابت خرید بسته اینترنت و شارژ، علاوه بر ذخیره کردن امتیاز در قرعه کشی «۳۰ میلیون تومانی کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر»، در صورتی که تا ۲۷ اسفند ماه امتیاز خود را به حد نصاب لازم برای شرکت در جشنواره عید برسانند، هدایای ۱۳ روز عید را دریافت خواهند کرد. حد نصاب امتیاز برای دریافت هدایای عید برای مشترکین از طریق پیامک اعلام خواهد شد.
bullet هدایای ایام عید که به صورت لینک یا کد برای مشترکین پیامک می شوند، روزانه هستند و فقط در همان روز اعتبار دارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار