چاپ کد خبر: 87109
29 خرداد 1401

شهادت مامور نیروی انتظامی از “فرزندان استان فارس” در یزد

شهید زارعی استان فارس

ستوان دوم جواد زارعی در پی تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر در استان یزد به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
به گزارش اول فارس ،سرتیپ دوم پاسدار «عباسعلی بهدانی فرد» فرمانده انتظامی استان در پی شهادت ستوان دوم «جواد زارعی» طی پیام تسلیتی، اظهار کرد: شهادت ستوان دوم «جواد زارعی» از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری مدظله العالی، فرماندهی محترم کل انتظامی کشور، همکاران محترم آن عزیز سفر کرده و به خصوص خانواده معزز آن شهید بزرگوار همسر، مادر، فرزندان و سایر بازماندگان وی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی اضافه کرد: بی شک خدمات صادقانه و رشادت‌های آن شهید دلیر در مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ و یاد و خاطره او در قلب کارکنان پلیس استان یزد همیشه زنده و جاودان خواهد ماند.

سردار بهدانی فرد در پایان این پیام، برای آن شهید سعید علو درجات و برای خانواده وی صبری جمیل و اجری جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

به گزارش اول فارس، ستوان دوم «جواد زارعی» متولد ۱۳۶۹ در بوانات فارس بود که به همراه خانواده خود شامل همسر و دو فرزند ۵ ساله و دو ماهه در یزد انجام وظیفه می‌کرد.


پیکر شهید زارعی فردا تشییع می‌شود

فرمانده انتظامی استان یزد: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت فردا در یزد برگزار می‌شود.

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: مراسم سلام نظامی و وداع همکاران انتظامی با شهید جواد زارعی ساعت هفت صبح فردا در فرماندهی انتظامی برگزار می‌شود.

وی افزود: پیکر این شهید سپس ساعت هشت صبح از میدان امام رضا (ع) تا خلدبرین تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

قرار است نماز بر پیکر شهید زارعی توسط آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد اقامه شود.

فرمانده انتظامی استان از عموم مردم دعوت کرد تا مشارکت گسترده‌ای در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت داشته باشند.

مراسم بزرگداشت شهید جواد زارعی هم از ساعت ۷:۳۰ صبح روز سه شنبه به میزبانی نماینده ولی فقیه، استاندار و فرماندهی انتظامی استان در مسجد حظیره برگزار خواهد شد.

 

گروه واتساپ اول فارس

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

ادامه کشتار ها و قاچاق مواد مخدر به ایران همه بر خواسته از این سوی مرز یعنی افغانستان آبیاری میشود چون طالبان برای بقای خود به به شکل مرموز مردم را تشویق می کنند درکنار این بعضی رهبران طالب در قاچاق مود به جمهوری اسلامی دست دارند
برای محار چنین وضعیت جمهوری اسلامی نباید از طالبان حمایت کنند چون در این سو ما فارسی زبانان رو به رگ بار می بندند ودر آنسو مواد مخدر انتقال می دهند

مهر آب یکشنبه , ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

روحت شاد جوان باغیرت. خدا بیامرزه عزیز نظامی کشورم..تسلیت به خانواده شهید بزرگ

آخرین اخبار