چاپ کد خبر: 125204
14 آبان 1402

شگرد یک زن برای کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیاردی از ۲۰۰ خریدار طلای قسطی

فرد کلاهبردار، طلاهای موجود خود و بخشی طلاهای مسروقه را به قربانیان نشان داده و آنها را تشویق به خرید طلا با هدف سرمایه‌گذاری کرده بود، سپس بعد از پرداخت مبلغ مورد توافق از سوی قربانی، طلای خریداری شده..

فرد کلاهبردار، طلاهای موجود خود و بخشی طلاهای مسروقه را به قربانیان نشان داده

به گزارش اخبار حوادث اول فارس به نقل از ایلنا ، سردار کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این دستگیری گفت: در پی وصول یک مورد نیابت قضایی از بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد در استان خراسان شمالی، با هماهنگی مقام قضایی دستگیری یک زن کلاهبردار متواری در دستورکار قرار گرفت و سرانجام نیز در عملیاتی که از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران و با هماهنگی قضایی از سوی دادستان شهریار اجرا شد، متهم فراری از شهر بجنورد به اتهام مشارکت در کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع و سوء‌استفاده از پروانه کسب صنف طلاجات و خیانت در امانت در شهرک اندیشه شهریار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

شگرد زن کلاهبردار از ۲۰۰ خریدار طلای قسطی

وی با اشاره به جزئیات پرونده این زن گفت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهم که یک زن جوان بود، از ۲۰۰ نفر در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی، جمعا به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و برای فرار از قانون، به شهرستان شهریار متواری شده بود که توسط ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به بازجویی پلیس از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این زن در اعترافات خود به ماموران گفت که با نشان دادن برخی طلاجات در اختیار، افراد را به خرید طلا تشویق کرده و در ازای خرید طلا، درخواست پرداخت سود در قبال مبلغ خرید طلا کرده و عملا طلایی به خریداران تحویل نمی‌داده و در اصل خریدها را به صورت معامله کاغذی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: فرد کلاهبردار، طلاهای موجود خود و بخشی طلاهای مسروقه را به قربانیان نشان داده و آنها را تشویق به خرید طلا با هدف سرمایه‌گذاری کرده بود، سپس بعد از پرداخت مبلغ مورد توافق از سوی قربانی، طلای خریداری شده را به آنها تحویل نمی‌داده و در قبال آن، متعهد می‌شده که در مدت زمانی که طلا در اختیارش باشد، سود کلان و خوبی به آنها می‌دهد که از این طریق و معامله کاغذی و بدون تحویل طلای خریداری شده، تاکنون از ۲۰۰ نفر کلاهبرداری کرده بود.

به گفته عزیزی متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله و ادامه روند رسیدگی به جرم به مقام قضایی در استان خراسان شمالی تحویل داده شد.

سریال محبوب پایتخت ۷ ساخته می شود؟ خبرای تازه از مهران مدیری ، محسن تنابنده ، احسان محمدحسنی ، حامد بهداد و پریناز ایزدیار

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار