چاپ کد خبر: 105937
16 اسفند 1401

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو تحویل ۹۰ روزه

ایران خودرو1

بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند به مناسبت عید سعید نیمه شعبان شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه از طریق قرعه کشی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

متقاضیانی که در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرو خریداری ننموده اند، و همچنین در ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان خودرو تحویل نگرفته اند میتوانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند.

به اطلاع می رساند شرکت ایران خودرو در نظر دارد به مناسبت عید سعید نیمه شعبان نسبت به فروش فوق العاده برخی از محصولات با موعد تحویل ۹۰ روزه ویژه متقاضیان عادی ، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام نماید.

متقاضیان گرامی طرح عادی می بایست در روز جاری سه شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ و پنج شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ با مراجعه به بانک های عامل که نشانی اینترنتی آن نیز در ذیل آمده است نسبت به افتتاح حساب وکالتی و تکمیل موجودی برای محصولات سواری مبلغ یکصدو سی میلیون تومان و خانواده هایما چهارصد میلیون تومان اقدام فرمایند.

امکان ثبت نام از روز چهارشـــنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ الی جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ در ســـایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی : esale.ikco.ir  فراهم خواهد بود.

لینک سامانه وکالتی بانک های عامل

بانک ملی

ملت بانک 
صادرات بانک 

تجارت بانک 
بانک سپه

بانک پاسارگاد
بانک پارسیان 

مطالب جالب برای مطالعه بیشتر :

فال حافظ امروز / ۱۷ اسفند با تفسیر دقیق و زیبا / لطف الهی بکند کار خویش

عکس استقبال از احمد شاه قاجار هنگام ورود به شیراز ، ۱۰۰ سال پیش

عکسی خاطره انگیز از خیابان قاآنی شیراز ۹۸ سال پیش

در کانال اول فارس عضو شوید 

اشاره 1

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمید جمعه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

واقعادولت نمی تونه جلو اینا رو بگیره با این همه پولی که اینا از ملت میگیرند والا کارخانه بنز هم میتونن بهترین ماشین رو به ملت بده پس دست دولت هم با اینا تو یک کاسه است اگر نیست ورود حداقل یک کارخانه خارجی رو آزاد کنن ببین چه ماشینی را با قیمت اینا به ما میدن

حسن سه شنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

شما و تمام ارکان دولت شما …گو هستند. الان نزدیم به ۲ هفته است که وعده طرح بدون قرعه کشی به مردوم میدید. الان هم بصورت قرعه کشی و هم با محدودیت انواع خودرو و قیمت های فضایی درب کارخانه رو برو هستم. کی باید جوابگوی این دروغها باشد و…بر شما که مردوم را ترغیب کردید که هست و نیست خود را بفروشند و به اسم حساب وکالتی سود سرشاری نصیب شما شود. … بر شما

آخرین اخبار