چاپ کد خبر: 110755
14 اردیبهشت 1402

عکس لو رفته از اجرای حکم تخریب باغ شهری ها و ساخت و سازهای غیر مجاز در کازرون

با حکم دستگاه قضایی ۲۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان کازرون از چنگال متخلفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

قلع و قمع کازرون

به گزارش  اول فارس،این حکم روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور دادستان عمومی شهرستان کازرون، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اجرا و درختان غیر قانونی کاشته شده در اراضی ملی قلع و قمع و پس از پاکسازی کامل منطقه اراضی تصرفی آزاد و به بیت المال بازگشت.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس در این باره به خبرنگاران گفت: متخلفان با تخریب اراضی ملی و غرس نهال های غیر مجاز در ۲۰ هکتار از اراضی پلاکهای احمدآباد،درک مشیری و زوالی شهرستان کازرون اقدام به تصرف این اراضی کرده بودند که به دام افتادند.

منصور رضایی افزود: این عملیات با همراهی عوامل انتظامی وامنیتی وتلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستانهای کازرون، سپیدان، شیراز، رستم، کوه چنار و فراشبند صورت گرفت.

رضایی با بیان اینکه هرگونه اقدام غیرقانونی و بدون مجوز در اراضی ملی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود خاطرنشان کرد: اجرای این گونه احکام نقش بازدارنده و پیشگیرانه ای در بروز تخلفات مشابه در اراضی ملی به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس در پایان ضمن هشدار قاطعانه به سودجویان و متصرفان اراضی ملی از شهروندان و دوستداران طبیعت خواست هرگونه موارد مشکوک در حوزه منابع طبیعی را با شماره تلفن های ۱۵۰۴ و یا ۱۳۹ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز دراستان فارس قرار دارد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار