چاپ کد خبر: 120852
23 شهریور 1402

عکس و آدرس [ بازار جدید ماهی فروشان شیراز ] که بزودی از دروازه کازرون می روند !

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز در جلسه ساماندهی و انتقال بازار دروازه کازرون گفت: برنامه ما این است تا پایان سال بازار دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین شیراز (بازار ماهی فروشان) واقع در خیابان کارگر منتقل شود.

بازار ماهی فروشان شیراز
به گزارش اول فارس از شیراز، معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز در جلسه ساماندهی و انتقال بازار دروازه کازرون گفت: برنامه ما این است تا پایان سال بازار دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین شیراز واقع در خیابان کارگر منتقل شود.

ابراهیم ابراهیمی با بیان اینکه شهرداری نماینده مردم است و احداث این مجتمع در محل دروازه کازرون به‌مثابه پل ارتباطی خوبی میان شهرداری، کسبه و شهروندان است و اقدامات صورت گرفته به نفع شهر خواهد بود، ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبت شهرداری و همکاری کسبه و اصناف بتوانیم زودتر از موعد مقرر این انتقال را که به نفع شهر و شهروندان است انجام دهیم.

بازار بزرگ پروتئین شیراز پروژه‌ای خاص و منحصربه‌فرد در کشور است

شهردار منطقه بافت تاریخی فرهنگی شیراز با بیان اینکه پروژه مجتمع بازار پروتئین در کشور منحصربه‌فرد است، اظهار کرد: این ظرفیت فرصت مناسبی برای کلان‌شهر شیراز است تا بتواند به الگویی در این زمینه برای کشور تبدیل شود.

علی مصلی‌نژاد اضافه کرد: امیدوارم با انتقال بازار دروازه کازرون به خیابان کارگر بتوانیم بر اساس برنامه طرح شهرسازی محدوده حرم مطهر سید تاج‌الدین غریب را اجرایی کنیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با بیان اینکه بر اساس نظرات کارشناسان و ساعت‌ها کار کارشناسی بسته‌های تشویقی مناسبی برای کسبه بازار دروازه کازرون پیش‌بینی‌شده است، اظهار کرد: همه شرایط انتقال متناسب با طبقات مختلف مجتمع بازار پروتئین در بسته‌های تشویقی دیده و پیش‌بینی‌شده است.

پژمان شفیعی با بیان اینکه ساماندهی صنوف و انتقال از مکان فعلی، به دلیل امکانات مناسب مجتمع بازار پروتئین در خیابان کارگر شامل پارکینگ، شهربازی، هایپرمارکت و از همه مهم‌تر فضای کاملاً بهداشتی و منحصربه‌فرد، اصول مزیت رقابتی در دنیای کسب‌وکار را برای صنوف موردنظر حفظ و ارتقاء می‌بخشد، تصریح کرد: مدیریت شهری با نگاه غیراقتصادی و تنها باهدف منفعت شهر و شهروندان به این انتقال توجه کرده و همه تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند با جدیت کامل و تعامل و دور از هرگونه نگاه قهری این انتقال را به‌صورت اجرایی در دستور کار قرار داده و به سرانجام برساند.

انتقال بازار دروازه کازرون باهدف آرامش شهر و شهروندان انجام می‌شود

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری شیراز با بیان اینکه در انتقال بازار دروازه کازرون به آرامش شهر و شهروندان توجه ویژه‌ای شده است، بیان داشت: شهرداری باهدف ایجاد آرامش شهر و شهروندان، نهایت تعامل و همکاری برای انتقال بازار دروازه کازرون به مجتمع پروتئین را خواهد داشت.

نادر ترکمانی نژاد افزود: بر اساس دستور شهردار شیراز اقدامات لازم در این خصوص در مجموعه شهرداری انجام‌شده است و ما منتظر همکاری و تعامل اصناف و کسبه و سایر دستگاه‌های مرتبط خارج از مجموعه مدیریت شهری برای نهایی شدن انتقال هستیم.

استقبال از انتقال بازار دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با استقبال از انتقال بازار دروازه کازرون به مجتمع پروتئین، گفت: ساماندهی بازار دروازه کازرون اقدام مناسبی است که ما تلاش می‌کنیم با در نظر گرفتن منافع طرفین به اجراشدن آن کمک کنیم.

علیرضا رعنایی بیان کرد: در اولین فرصت جلسات هماهنگی با اصناف مرتبط را برگزار و مقدمات لازم برای این انتقال در موعد مقرر را فراهم می‌سازیم.

 مجتمع بازار پروتئین شهر شیراز +بازار جدید ماهی فروشان شیراز

به گزارش اول فارس مجتمع تجاری بازار پروتئین به مساحت زیر بنای تقریبی ۴۵۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه (۲ طبقه پارکینگ و ۳ طبقه تجاری) در زمینی به وسعت یک هکتار دارای ۶ واحد اداری،۱۲۱ واحد تجاری، ۹۴ واحد انبارو ۴۸۲ واحد پارکینگ به همراه رستوران غذاهای دریائی و فست فود، گیم نت، شهر بازی و هایپرمارکت می باشد که  با هدف زیبا سازی منطقه و جمع آوری مغازه ها  و بازار فروش ماهی و میگو در یک مرکز تجاری  و از بین بردن وضعیت نابسامان و بوی نامطبوع بازار فروش ماهی و میگو در  شیراز ـ بلوار سیبویه ـ تقاطع خیابان کارگر و خیابان نظیری واقع است.


از خواندن این چهار مطلب لذات ببرید:

تشدید بحران آب در فارس با خشک شدن سدهای رودبال، تنگاب و سیوند و نصف شدن آب رودها


چه غذاهای دریایی را در دوران بارداری نباید مصرف کرد


بهترین روش برای تمیز و ضد عفونی کردن کنترل تلویزیون


شیرازی‌ها اموات خود را در بهشت احمدی خاک نمی کنند ، چرا؟


سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

 کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد سه شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

بخدا قسم من که بدنیا اومده همین محل هستم میدونم چیزی اینجا ارزون که نیست بلکه به واسطه گندم نماهای جو فروش قیمت برای مشتری دوبرابر هم بیشتر میشود میوه‌ای خراب کم فروشی بد دهنی از همه بدتر ته پاکتی که همون دیدیم وقتی میریم گره پلاستیک رو باز میکنیم همه چیز هست الاه اون چیزی که می‌خواستیم بخریم شما که نظر گذاشته بودی یا سینی داری میدید اجاره یا بابک مغازه دومتری سود یک پاساژ رو داری در میاری وگرنه دلت برای کسی نسوخته ما اهالی منطقه دروازه کازرون وینگ سیاه ومحلهای اطراف نه دیگه از ترافیک ویروس صدا مغذی برامون مونده نه رومون میشه قوم وخیشی رو دعوت کنیم خونه یا برای زیارت به سید تاجدین غریب برای زیارت ببریم دقیقا رو برو یا چسبیده از تمام طرف به این امام زاده والا مقام اشخاص سینی دار بد دهن که تمام محوطه را ارث پر خود میدانند احاطه شوده تورو به جون عزیزانون به حرمت همون امام زاده و مردم محل جمع کنید این بازارچه رو که جز انتشار میکروب با هزاران معظلاط که انسان شرم دارد از گفتن آنها فکری بخال مردم وظایرین بیچاره که با هزاران آرزو در سر قصد آمدن به این مکان را دارند با صحنه‌ای شرم آور روبرو میشوند

ناشناس پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

بخاطر گسترش امام زاده نباید بافت قدیمی شهر بهم بریزه بلکه همین را باسازی و تمیز کنن همینطور هم ماهی و میگو گرون هست دیگه امان از اینکه بره تو مجتمع که بهانه کرایه گرون و هزار بهونه دیگه میکشن رو جنس شون و باز هم بیچاره مردم که هیچوقت مهم نیستند خدا بخیر کنه

نمایش اجساد ۲ « موجود فضایی » برای اولین بار در جهان +عکس

آخرین اخبار